Page 89 - TOPLU SES EĞİTİMİ
P. 89
5. ÜNİTE
2
12 b rit. j U
I & b œ œ œ œ . œ œ # j . œ œ œ . ˙
ya - ra - mın sağ ol - ma - sı ö - lü - rem
ay - va gi - bi sa - rar - dım ö - lü - rem
rit. U
b
II & b œ œ ˙ œ . ˙
œ œ œ œ
ya - ra - mın sağ ol - ma - sı ö - lem
ay - va gi - bi sa - rar - dım ö - lem
14 a tempo
b œ œ œ œ œ œ
.
I & b . . œ J œ œ . œ J œ œ œ œ
p
Ö - lü - rem yâr se - vi - rem yâr
a tempo
b
II & b . . . ˙ . ˙ . ˙ # . ˙
p
Ö - lem se - vem
16 1. 2.
b ˙ .
œ œ
I & b . œ œ œ œ œ # ˙ œ œ . ˙ . ˙ Œ
J
ye - ti mem yâr yâr ay ba - lam yâr
-
b .
II & b . Œ
. ˙ . ˙ # ˙ œ œ ˙ ˙ œ ˙
yâr yâr yâr ay ba - lam Yâr ba - lam
Bitirmek için
19 b rit.
I & b . ˙ . ˙ . ˙ . ˙ . ˙ . ˙
yâr
rit.
b
j
II & b . ˙ . ˙ œ œ
π . œ œ œ œ œ . ˙ . ˙
yâr yâr ay ba - lam
UYARI
Çok sesli eserler seslendirilirken diğer partilerin ses ve ritim yürüyüşleri dikkatlice dinlenmelidir. Bir bütün-
sellik içinde hız ve nüans terimlerine dikkat edilmeli, koro şefinin hareketlerine uyum sağlanmalıdır.
KANON VE ÇOK SESLİLİK 87