Page 158 - TÜRK HALK MÜZİĞİ KORO 10
P. 158
TÜRK HALK MÜZİĞİ KORO 10 3. ÜNİTE
KAYNAKÇA
• Akdoğu, O. (2003). Türk Müziğinde Türler ve Biçimler. Meta Basım.
• Ayaz, O. (2021). Oyunculuk Eğitiminde “Ses-Nefes-Konuşma” Üçlüsünün Önemi ve Bu Üçlünün
Oyunculuk Eğitimi Veren Üniversitelerin Ders Programlarındaki Yeri. (Yüksek Lisans Tezi, Uludağ
Üniversitesi, Bursa).
• Aydar, D. (2014, 5-8 Kasım). Cumhuriyet Dönemi Müzik Politikalarında Türk Müziği (Bildiri Sunu-
mu). Cumhuriyetin Müzik Serüveni Kongresi. Afyonkarahisar.
• Çevik, S. (1997). Koro Eğitimi ve Yönetim Teknikleri. Doruk Yayımcılık.
• Davran, Y. (1997). Şarkı Söyleme Sanatının Öyküsü. Önder Matbaacılık.
• Duygulu, M. (2018). Türkiye’nin Halk Müziği Makamları. Pan Yayıncılık.
• Emnalar, A. (1998). Tüm Yönleriyle Türk Halk Müziği Ve Nazariyatı. Ege Üniversitesi Basımevi.
• Helvacı, A. (2012). Şarkı Söyleme Eğitimi Temel Konular ve Uygulamalar. Ekin Yayıncılık.
• Kaçar, G. Y. (2009). Türk Musikisi Rehberi. Maya Akademi Yayınları.
• Say, A. (2022). Müzik Sözlüğü. Islık Yayınları.
• Tilavel, B. (2019). Türkülerde Usûl ve Velvele. Gece Akademi Yayınları.
• Töreyin, A. M. (2008). Ses Eğitimi Temel Kavramlar-İlkeler-Yöntemler. Sözkesen Matbaacılık
• T.C. Millî Eğitim Bakanlığı, Meslekî ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü. (2022). Güzel Sanatlar Lisesi
Türk Halk Müziği Koro Dersi 10, 11 ve 12. Sınıflar Öğretim Programı. Ankara: Millî Eğitim Bakanlığı.
156