Page 143 - ÇOK SESLİ KORO | 11
P. 143

3. ÜNİTE


                KONTROL LİSTESİ

                Adı ve Soyadı           : ........................................................................................
                Sınıfı   ve Numarası        : ........................................................................................

               YÖNERGE:  “Eser Uygulamaları II” ünitesinde edindiğiniz bilgi ve becerileri değerlendirmek amacıyla bir kontrol
            listesi verilmişti r. Verilen kontrol listesini öğretmeniniz ile birlikte doldurunuz. Davranışların gözlenip gözlenmeme
            durumuna göre yapılabilenler için “EVET”, yapılamayanlar için “HAYIR” sütununa () işareti  koyunuz.

              Sıra   GÖZLENECEK DAVRANIŞLAR                                        EVET            HAYIR
              No

               1    Çok sesli eserlerin ölçü sayısını söyler.                       asd


               2    Çok sesli eserlerin tonunu söyler.

               3    Çok sesli eserleri arti külasyona uygun seslendirir.


               4    Çok sesli eserleri entonasyona uygun seslendirir.

               5    Çok sesli eserlerin müzikal dinamiklerine uygun solfejini yapar.


               6    Çok sesli eserleri müzikal dinamiklere uygun yorumlar.

               7    Çok sesli eserleri dönem özelliklerine uygun yorumlar.




               NOT:
            ..............................................................................................................................................................................................
            ..............................................................................................................................................................................................
            ..............................................................................................................................................................................................

            ..............................................................................................................................................................................................
            ..............................................................................................................................................................................................

            ..............................................................................................................................................................................................
            ..............................................................................................................................................................................................

            ..............................................................................................................................................................................................
            ..............................................................................................................................................................................................

            ..............................................................................................................................................................................................
            ..............................................................................................................................................................................................
            ..............................................................................................................................................................................................

            ..............................................................................................................................................................................................

            ..............................................................................................................................................................................................
            ..............................................................................................................................................................................................


            NOT: Değerlendirme sonunda “Hayır” şeklindeki cevaplarınızı bir kez daha gözden geçiriniz. Kendinizi yeterli görmüyorsanız öğrenme
            faaliyeti ni tekrar ediniz. Bütün cevaplarınız “Evet” ise bir sonraki üniteye geçebilirsiniz.



        142 ÇOK SESLİ KORO 11
   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148