Page 96 - ÇALGI EĞİTİMİ FLÜT 11
P. 96
g/d0( 9( '(ø(5/(1'ú50(
Majör ve m!nör tonlarla makamlarda uygulanan d!z!, aralık, arpej, etüt ve eserler !ç!n hazırlanan
değerlend!rme formunu uygulayınız.
PUANLAMA CETVELİ
A"ağıda ver!len tablo öğrenc!n!n kazanımı tam gerçekle"t!rmes!ne 10, kazanımın tamamına yakınını ger-
çekle"t!rmes!ne 8, kazanımın !y! olmasına 6, orta olmasına 4 ve gel!"t!r!leb!l!r olmasına 2 puan ver!lerek uygu-
lanmalıdır. Tablo, her ton için ayrı uygulanmalıdır.
M# Majör Do D#yez M#nör
2 4 6 8 10 2 4 6 8 10
KAZANIMLAR
D!z! sesler!n! nota süreler!ne uygun çalar.
D!z!dek! kırık akor ve arpej sesler! tem!z çalar.
D!z!dek! aralıkları doğru çalar.
D!z! sesler!nden olu"an etütler! tem!z çalar.
D!z! sesler!nden olu"an eserler! tem!z çalar.
TOPLAM
Öğretmen yorumu
La Bemol Majör Fa M#nör
2 4 6 8 10 2 4 6 8 10
KAZANIMLAR
D!z! sesler!n! nota süreler!ne uygun çalar.
D!z!dek! kırık akor ve arpej sesler! tem!z çalar.
D!z!dek! aralıkları doğru çalar.
D!z! sesler!nden olu"an etütler! tem!z çalar.
D!z! sesler!nden olu"an eserler! tem!z çalar.
TOPLAM
Öğretmen yorumu
Flüt 11. Sınıf 95