Page 190 - ÇALGI EĞİTİMİ KEMAN| 11
P. 190

KA
            KAYNAKÇAYNAKÇA

            Aydoğan, S. (2007). Müzik dilini öğreniyoruz. Ankara: Arkadaş Yayınevi.
            Connelly, M. (1976). Book of Rock Vol.I. New York: Warner Bros. Publications Inc.
            Çelebioğlu, E. (2008). Müzik Kuramı. İstanbul: Bizim Kitaplar Yayınevi.
            Çuhadar, C. H. (2009). Kemanda Çalma Teknikleri. Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt 18,
            Sayı 1, s.121–132
            Fenmen, M. (1997). Müzikçinin el kitabı. Ankara: Müzik Ansiklopedisi Yayınları.
            İlyasoğlu, E. (1994). Zaman içinde müzik. İstanbul: Yapı Kredi Kültür Sanat Yayıncılık Ticaret ve
            Sanayi A.Ş.
            Gezek D., Gezek E. (2009). Ünlü besteciler ve ünlü piyano eserleri. İstanbul: İnkılâp Kitabevi.
            Kaaufmann, H. L. (2000). Batı müziğinden küçük öyküler. İstanbul: Pencere Yayınları.
            Kaygısız, M. (2017). Müzik tarihi başlangıcından günümüze müziğin evrimi. İstanbul: Kategori
            Yayıncılık.
            Klasik Müzik Koleksiyonu, (1995). İstanbul: Boyut Yayıncılık.
            Özgür, Ü. ve Aydoğan, S. (2003). Müziksel işitme-okuma eğitim ve kuram, İkinci Kitap. Ankara:
            Özgür, Ü., Aydoğan, S. (2015). Gelenekten geleceğe makamsal türk müziği. Ankara: Arkadaş Yayınevi.
            Sevgi, A. ve Tuğcular, E. (2002). Halk ezgileriyle solfej. Ankara: Sevda Cenap And Müzik Vakfı.
            Sipahioğlu, F. ve Angı, Ç.E. (2020). Keman Eğitiminde Çift Ses ve Akor Çalma Durumlarına İlişkin
            Öğrenci Görüşlerinin, Öğrenim Alanlarına Göre Değerlendirilmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, S. 984.
            Sun, M. (2005). Solfej 2. Ankara: Sun Yayınevi.
            Tarman, S. ve Kıvrak, Y. (2002). Gençlik orkestraları için dağarcık. Ankara: Kültür Bakanlığı Yayınları.
            The library of violin classics. (1999). New York: Music Sales.
            Türkmen, U., Çubuk, Z. (2020). Yaylı çalgılar için oda müziği eserleri “Düo ve Triolar”. Ankara: İzge
            Yayıncılık.
            T.C. Millî Eğitim Bakanlığı, Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü, Güzel Sanatlar Lisesi, Çalgı
            Eğitimi Keman Dersi 9, 10, 11 ve 12. Sınıflar Öğretim Programı. 2022, Ankara.
            Tecimer, B. (2008).Piyano için ilk Bach albümü. Ankara: Müzik Eğitimi Yayınları.
            Ulucan, S. (2005). Kemanda Yay Tekniğinin Temel Bilgileri ve Gelişimi. Yüksek Lisans Tezi. İstanbul
            Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı Yaylı Çalgılar Sanat Dalı Keman Programı.
            Uluç, M. Ö. (2002). Müzik işaretleri ve terimleri sözlüğü. Ankara: Yurt Renkleri Yayınevi.
            Yazım Kılavuzu. (2005). Ankara: TDK Yayınları.
            Yazım Kılavuzu. (2022). İslâm ansiklopedisi. Ankara: TDV Yayınları.


                                                  ESER KAYNAKÇASI

             Sayfa        Eser Adı               Besteci                         Kaynakça
             No
             18      ETUDE               Franz Wohlfahrt         Wohlfahrt, F. (1905). Sixty Studies for the Vi-
                                                                 olin,  Opus  45.  New  York:  by  G.  Schirmer,
                                                                 Inc.
             19      ETUDE NO.80         Bartolomeo Campagnoli Campagnoli, B. (1881). 101 Pieces Facilies
                                                                 et  Progressives  Pıour  Deux  Violins  Op.20.
                                                                 Paris.
             20      AIR SLAVE           Johannes Palaschko      Palaschko j. (1930). T24 Easy and Melodi-
                                                                 ous Studies for the Viola Op.86. Leipzig.







                                                                                                        189
   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195