Page 72 - ÇALGI EĞİTİMİ KLARNET | 11
P. 72
1. ÜNİTE 1. ÜNİTE
ÖĞRETMEN GÖZLEM FORMU
Ünite Adı :...................................
Adı ve Soyadı :.........................................
Sınıfı :.........................................
Numarası :.........................................
Aşağıdaki form, etkinlik süresince öğrencilerin çalışmalarını ve uygulama düzeylerini gözlemle-
meniz amacıyla hazırlanmıştır. 2. KLARNETTE MAKAMSAL UYGULAMALAR
Sıra Çok İyi Orta Kabul Zayıf (UŞŞAK MAKAMI)
edilebilir
iyi
No Değerlendirilecek Tutum ve Davranışlar
5 4 3 2 1
1 Rastta buselik beşlisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
2 Nevada kürdi dörtlüsünü çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
3 Nihavent dizisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
4 Nihavent makamında yazılmış etütleri çalabilir.
5 Rast beşlisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
6 Nevada rast dörtlüsünü çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
7 Rast dizisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
8 Rast makamında yazılmış etütleri çalabilir.
9 Hüseyni uşşak dörtlüsünü çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
10 Hüseyni beşlisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
11 Hüseyni dizisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
12 Hüseyni makamında yazılmış etütleri çalabilir.
TOPLAM
DEĞERLENDİRME: Bu ölçekten alınabilecek en yüksek puan 60’tır. En düşük puan 12’dir. Öğ-
renciniz bu ölçekten 100 üzerinden 70 ve üzerinde aldıysa bu öğrenme için başarı düzeyi yeterli
demektir. 69 puan veya altında bir puan aldıysa önceki öğrenmeleri tekrar etmesini sağlayınız.
Öğrencinin aldığı puan . 100
60
70