Page 132 - THM KORO (ORTAK -TSM ) 11
P. 132
Ölçme ve Değerlendirme
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
‘‘Uygulama ve Sergileme Dağarcığı’’ ünitesini değerlendirmek için aşağıda listelenen ölçütlerin
öğrenci tarafından gerçekleştirilme düzeylerini ifadenin karşısında bulunan yere kontrol işareti ( ) koyarak
işaretleyiniz
Öğrencinin Adı Soyadı :
Sınıfı :
Numarası :
DERECELER
ÖLÇÜTLER
Çok İyi İyi Orta Geliştirilebilir Zayıf
5 4 3 2 1
Eseri seslendirmek için ha-
1. zırlık çalışmalarını yaptı
(vücut esnetme, nefes ve
ses açma egzersizleri).
2. Türkü söylemeye uygun bi-
çimde durdu, oturdu.
Dinlediği türkünün bölgesi-
3.
ni, yöresini tespit etti.
Dinlediği türküleri bölgele-
4. rine göre sınıflandırdı.
Karışık olarak verilen tür-
5. küyü doğru entonasyonla ve
temiz biçimde seslendirdi.
ÖLÇEK PUANI
Tablo Puanını 100’lük Sisteme Dönüştürme İşlemi: Tablodan alınabilecek en yüksek puan her bir kriter için
5 puandır. 100’lük sisteme çevirmek için formül:
(Tablo Puanı X 100) / Alınabilecek en yüksek toplam Puan = Puan
Değerlendirme: Bu ölçekten 100 üzerinden 70 aldıysanız bu öğrenme için başarınız yeterli düzeyde demek-
tir. 69 veya altı puan almışsanız konuyla ilgili önceki öğrenmeleri tekrar ediniz.
UYGULAMA VE SERGİLEME DAĞARCIĞI 131