Page 88 - THM KORO (ORTAK -TSM ) 11
P. 88
Ölçme ve Değerlendirme
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
‘‘Yöreler ve Türkülerimiz’’ ünitesini değerlendirmek için aşağıda listelenen ölçütlerin öğrenci tarafından
gerçekleştirilme düzeylerini, ifadenin karşısında bulunan yere kontrol işareti ( ) koyarak işaretleyiniz.
Öğrencinin Adı Soyadı :
Sınıfı :
Numarası :
DERECELER
ÖLÇÜTLER
Çok İyi İyi Orta Geliştirilebilir Zayıf
5 4 3 2 1
Eseri seslendirmek için hazır-
1. lık çalışmalarını yaptı (vücut
esnetme, nefes ve ses açma
egzersizleri).
Türkü söylemeye uygun bi-
2.
çimde durdu, oturdu.
3. Verilen türkünün solfejini
yaptı.
4. Verilen türkünün sözlerini
telaffuz etti.
Verilen türküyü doğru ento-
5. nasyonla ve temiz biçimde
seslendirdi.
ÖLÇEK PUANI
Tablo Puanını 100’lük Sisteme Dönüştürme İşlemi: Tablodan alınabilecek en yüksek puan, her bir kriter
için 5 puandır. 100’lük sisteme çevirmek için formül:
(Tablo Puanı X 100) / Alınabilecek en yüksek toplam Puan = Puan
Değerlendirme: Bu ölçekten 100 üzerinden 70 aldıysanız bu öğrenme için başarınız yeterli düzeyde demek-
tir. 69 veya altı puan almışsanız konuyla ilgili önceki öğrenmeleri tekrar ediniz.
YÖRELER ve TÜRKÜLERİMİZ 87