Page 88 - THM KORO (ORTAK -TSM ) 11
P. 88

Ölçme ve Değerlendirme




                                               DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI

                    ‘‘Yöreler ve Türkülerimiz’’ ünitesini değerlendirmek için aşağıda listelenen ölçütlerin öğrenci tarafından
            gerçekleştirilme düzeylerini, ifadenin karşısında bulunan yere kontrol işareti (    ) koyarak işaretleyiniz.



            Öğrencinin Adı Soyadı  :
            Sınıfı                :

            Numarası              :








                                                                        DERECELER

                        ÖLÇÜTLER
                                                 Çok İyi      İyi         Orta     Geliştirilebilir  Zayıf


                                                   5           4           3            2             1

                   Eseri seslendirmek için hazır-
              1.   lık çalışmalarını yaptı (vücut
                   esnetme, nefes ve ses açma
                   egzersizleri).


                   Türkü söylemeye uygun bi-
              2.
                   çimde durdu, oturdu.

              3.   Verilen türkünün solfejini
                   yaptı.


              4.   Verilen türkünün sözlerini
                   telaffuz etti.

                   Verilen  türküyü  doğru  ento-
              5.   nasyonla  ve  temiz  biçimde
                   seslendirdi.

                                ÖLÇEK PUANI




            Tablo Puanını 100’lük Sisteme Dönüştürme İşlemi: Tablodan alınabilecek en yüksek puan, her bir kriter
            için 5 puandır. 100’lük sisteme çevirmek için formül:
            (Tablo Puanı X 100) / Alınabilecek en yüksek toplam Puan = Puan

            Değerlendirme: Bu ölçekten 100 üzerinden 70 aldıysanız bu öğrenme için başarınız yeterli düzeyde demek-
            tir. 69 veya altı puan almışsanız konuyla ilgili önceki öğrenmeleri tekrar ediniz.










                                                                                 YÖRELER ve TÜRKÜLERİMİZ    87
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93