Page 162 - THM KORO 11 THM
P. 162
Ölçme ve Değerlendirme
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
‘‘Uygulama ve Sergileme Dağarcığı III’’ ünitesini değerlendirmek için aşağıda listelenen ölçütlerin
öğrenci tarafından gerçekleştirilme düzeylerini ifadenin karşısında bulunan yere kontrol işareti ( ) koyarak
işaretleyiniz.
Öğrencinin Adı Soyadı :
Sınıfı :
Numarası :
DERECELER
ÖLÇÜTLER
Çok İyi İyi Orta Geliştirilebilir Zayıf
5 4 3 2 1
Eseri seslendirmek için hazırlık
çalışmalarını yaptı (vücut esnet-
1.
me, nefes ve ses açma egzersiz-
leri).
Türkü söylemeye uygun biçimde
2.
durdu, oturdu.
Dinlediği türkünün bölgesini-yö-
3.
resini tespit etti.
Dinlediği türküleri bölgesel ve
4. yöresel özelliklerine göre sınıf-
landırdı.
Türkünün nefes yerlerini tespit
5.
etti.
6. Türkünün solfejini doğru yaptı.
Türkünün sözlerini yöre özellik-
7. lerine uygun biçimde telaffuz
etti.
Türküyü yöre özelliklerine uy-
8. gun, doğru entonasyonla ve te-
miz biçimde seslendirdi.
Türküyü usulüne uygun, doğru
9. entonasyonla ve temiz biçimde
seslendirdi.
ÖLÇEK PUANI
Tablo Puanını 100’lük Sisteme Dönüştürme İşlemi: Tablodan alınabilecek en yüksek puan her bir kriter
için 5 puandır.
100’lük sisteme çevirmek için formül: (Tablo Puanı X 100) / Alınabilecek en yüksek toplam Puan = Puan
Değerlendirme: Bu ölçekten 100 üzerinden 70 aldıysanız bu öğrenme için başarınız yeterli düzeyde demek-
tir. 69 veya altı puan almışsanız konuyla ilgili, önceki öğrenmeleri tekrar ediniz.
UYGULAMA SERGİLEME DAĞARCIĞI III UYGULAMA SERGİLEME DAĞARCIĞI III 161