Page 55 - THM KORO 11 THM
P. 55
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
‘‘Türkülerde Yöresel Özellikler’’ ünitesini değerlendirmek için aşağıda listelenen ölçütlerin öğrenci
tarafından gerçekleştirilme düzeylerini karşısında bulunan yere kontrol işareti ( ) koyarak işaretleyiniz.
Öğrencinin Adı Soyadı :
Sınıfı :
Numarası :
DERECELER
ÖLÇÜTLER
Çok İyi İyi Orta Geliştirilebilir Zayıf
5 4 3 2 1
Eseri seslendirmek için hazırlık
1. çalışmalarını yaptı (vücut es-
netme, nefes ve ses açma eg-
zersizleri).
Türkü söylemeye uygun biçimde
2.
durdu, oturdu.
3. Dinlediği türkünün bölgesini-
yöresini doğru söyledi.
4. Verilen türkünün nefes yerlerini
tespit etti.
Verilen türkünün solfejini doğru
5.
yaptı.
Verilen türkünün sözlerini şive
6. ve ağız özelliklerine göre uygun
biçimde telaffuz etti.
Türküyü yöre özelliklerine uy-
7. gun, doğru entonasyonla ve te-
miz biçimde seslendirdi.
ÖLÇEK PUANI
Tablo Puanını 100’lük Sisteme Dönüştürme İşlemi: Tablodan alınabilecek en yüksek puan her bir kriter
için 5 puandır.
100’lük sisteme çevirmek için formül: (Tablo Puanı X 100) / Alınabilecek en yüksek toplam Puan = Puan
Değerlendirme: Bu ölçekten 100 üzerinden 70 aldıysanız bu öğrenme için başarınız yeterli düzeyde demek-
tir. 69 veya altı puan almışsanız konuyla ilgili, önceki öğrenmeleri tekrar ediniz.
54 TÜRKÜLERDE YÖRESEL ÖZELLİKLER