Page 82 - TÜRK HALK MÜZİĞİ TEORİ VE UYGULAMASI | 11
P. 82

UYGULAMA 28


            Aşağıdaki ritim kalıplarını düzüm vuruşlarıyla seslendiriniz.




                                                                     
                
                                                                                                       







              UYGULAMA 29

            Aşağıdaki ritim kalıplarını iki grup hâlinde seslendiriniz. (1. grup üstteki ritim kalıplarını düzüm
            şekillerine dikkat ederek uygularken 2. grup altta yer alan porte üzerindeki solfeji okur. Solfej

            okunmadan önce bağlamadan başlangıç sesi verilir.)






                                                 
                   



                                                                      
                                                                                    
                                                                                     







              UYGULAMA 30


            Aşağıdaki boş portelere usul rakamlarına dikkat ederek altı zamanlı (yürük semai) usulde
            4+2 ve 2+4 ve 3+3 düzüm vuruşlarında etütler yazınız.







                  
                



                  
                



                  
                
                                                        ©




                                                            81

















                                                            ©
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87