Page 119 - ÇALGI EĞİTİMİ UT | 11
P. 119
3. ÜNİTE
3. ÜNİTE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
Adı Soyadı :
Sınıfı :
Numarası :
YÖNERGE : Aşağıdaki tablo, kendinizi değerlendirmeniz için hazırlanmıştır. “Etüt ve Eser İcrası-III” ünitesindeki
bilgi ve becerinizi doğu şekilde ifade eden seçeneğin altına (X) işareti koyunuz.
Kabul Çok
Çok İyi İyi Orta
Gözlenecek Davranışlar Edilebilir Zayıf
5 4 3 2 1
1 “Etüt ve Eser İcrası-III” ile ilgili hazırlık çalışmalarını yaptı.
2 Acem-aşiran, sultânîyegâh, kürdili-hicazkâr, hicaz-
kâr, ferahfezâ, segâh, hüzzam makamlarında melo-
dik etütleri uyguladı.
3 Acem-aşiran, sultânîyegâh, kürdili-hicazkâr, hicaz-
kâr, ferahfezâ, segâh, hüzzam makamlarında ritmik
etütleri uyguladı.
4 Acem-aşiran, sultânîyegâh, kürdili-hicazkâr, hicaz-
kâr, ferahfezâ, segâh, hüzzam makamlarında eser-
leri melodik özelliklerine göre uyguladı.
5 Acem-aşiran, sultânîyegâh, kürdili-hicazkâr, hicaz-
kâr, ferahfezâ, segâh, hüzzam makamlarında eser-
leri ritmik özelliklerine göre uyguladı.
TOPLAM
Değerlendirme: Bu ölçekten alınabilecek en yüksek puan 35; en düşük puan 7 ’dir. Bu puanı 5’lik not siste-
mine aşağıdaki şekilde çevirebilirsiniz. Örneğin bu ölçekten 28 puan almış olduğunuzu varsayalım;
35 28
100 X
x= 100x28=2800:35=80 puanın 5’lik sistemdeki karşılığı 4’tür. Bu çalışmada başarılı sayılmanız için 60 veya
daha fazla puan aldıysanız bu öğrenme için başarınız yeterli düzeyde demektir. 59 veya altında puan almış-
sanız ilgili konuda önceki öğrendiklerinizi tekrar ediniz.
118

