Page 85 - ÇALGI EĞİTİMİ BAĞLAMA 12
P. 85

ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU



             Adı- Soyadı
             Sınıfı

             Numarası
                YÖNERGE:  Bu  form,  kendinizi  değerlendirmeniz  amacıyla  hazırlanmıştır.  “Silifke  Üslubu
               (Tavrı)” ile ilgili kazanımlarınızı en doğru şekilde yansıtan seçeneğe (X) işareti koyunuz.




                             DEĞERLENDİRİLECEK TUTUM VE                         İyi   Orta    Kabul   edilebilir  Zayıf
                                      DAVRANIŞLAR

                                                                                4     3       2       1

              1   Silifke üslubunun tezene vuruşunu bağlama üzerinde uygularım.


              2   Silifke üslubunun tezene vuruşunu porte üzerinde yazarım.

                  Silifke üslubunu icra ederken sol/sağ elimin bütün parmaklarını
              3
                  doğru kullanırım.
                  Öğrendiğim diğer ezgi ve Silifke üslubu ezgilerini karşılaştırarak,
              4   bağlamanın her yörede değişik çalış biçimleri ile icra edildiğini
                  kavradım, farkına vardım.

              5   Verilen alıştırmaları deşifre ederim ve bağlamamla çalarım.

                  Silifke üslubunda oluşan değişik tartımların tezene vuruşlarını
              6
                  porte üzerinde yazarım ve çalgım üzerinde uygularım.
              7   Bağlamadaki üst ve alt tel grubundaki perde yerlerini tanırım.


                  Silifke üslubuna/tavrına uygun özgün ezgiler yazarım ve bu
              8
                  ezgileri bağlamam ile çalarım.
                  Silifke üslubuna özgü halk ezgilerini, egzersiz ve etütleri yöreye
              9
                  uygun tezene vuruşları ve tavrıyla çalarım.
              10  Verilen alıştırmalarda sağ ve sol el koordinasyonum Silifke
                  tavrına uygun ve doğrudur.

            Çalışmalarım sırasında en iyi yaptığım şeyler ve diğer yorumlarım:

            ..............................................................................................................................................................
            ..............................................................................................................................................................
            ..............................................................................................................................................................


              Öz, akran ve grup değerlendirme formlarının sonuçları öznel olduğundan öğrencilere, bu
              değerlendirmelerin sonuçlarına göre not verilmemelidir. (Uygulama formu, öğrencinin
              gelişimini takip etmek için arşivde saklanabilir.)




                                                                                                            83
   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90