Page 159 - ÇALGI EĞİTİMİ ÇELLO 12
P. 159

4. ÜNİTE


               KONTROL LİSTESİ

               Adı ve Soyadı      : .....................................................................  Sınıfı  ve Numarası       : .............................

               YÖNERGE: Yönerge: Aşağıda, Diziler ve İlgili Dağarcık IV ünitesinde yer alan “Mi Majör”,  “Do Diyez Minör” , “La Bemol
            Majör” ve “Fa Minör” başlıkları çerçevesinde dizi, etüt ve eser çalarken uygulama durumunuzu değerlendirmek amacıyla
            bir kontrol listesi verilmiştir. Kontrol listesini öğretmeniniz ile birlikte doldurunuz. Davranışların gözlenip gözlenememe
            durumuna göre uygulayabildikleriniz  için “EVET”, uygulayamadıklarınız  için “HAYIR” sütununa (X) işareti koyunuz.


                BECERİLER                           PERFORMANS ÖLÇÜTLERİ                        EVET  HAYIR
                 Çello ve
                 Yayda Tutuş  Sağ elde parmaklarını sıkıştırmadan rahat kullandı.
               Fiziksel Beceriler  Yayı   Dört diyezli tonlarda dizi, etüt ve eser seslendirirken  yayını doğru bir şekilde kullandı.


                 Kullanma
                             Dört bemollü tonlarda dizi, etüt ve eser seslendirirken  yayını doğru bir şekilde kullandı.

                 Sol Eli
                 Kullanma    Dört diyezli tonlarda dizi, etüt ve eser seslendirirken sağ ve sol elin hızını dengeleyerek çaldı.
                             Dört bemollü tonlarda dizi, etüt ve eser seslendirirken sağ ve sol elin hızını dengeleyerek çaldı.

                 Doğru       Dört diyezli tonlarda dizi, etüt ve eser seslendirirken doğru notalarla çaldı.
                 Notalarla
                 Çalma       Dört bemollü tonlarda dizi, etüt ve eser seslendirirken doğru notalarla çaldı.
                             Dört diyezli tonlarda dizi, etüt ve eser seslendirirken doğru entonasyonla çaldı.
                 Doğru
               Müziksel Beceriler  Entonasyonla   Dört bemollü tonlarda dizi, etüt ve eser seslendirirken doğru entonasyonla çaldı.
                 Çalma

                 Doğru
                             Dört diyezli tonlarda dizi, etüt ve eserleri seslendirirken  doğru tartımlarla çaldı.
                 Tartımlarla
                             Dört bemollü tonlarda dizi, etüt ve eser seslendirirken doğru tartımlarla çaldı.
                 Çalma
                             Dört diyezli tonlarda dizi, etüt ve eser seslendirirken tempoda tutarlılık gösterdi.
                 Tempoda
                 Tutarlılık
                             Dört bemollü tonlarda dizi, etüt ve eserler seslendirirken tempoda tutarlılık gösterdi.
                 Güçlü ve    Dört diyezli tonlarda dizi, etüt ve eser seslendirirken güçlü ve yumuşak bir ton ile çaldı.
                 Yumuşak Bir
                 Ton İle Çalma  Dört bemollü tonlarda dizi, etüt ve eserler seslendirirken güçlü ve yumuşak bir ton ile çaldı.
               Sunum Becerileri  İfadede Etkili   Dört diyezli tonlarda dizi, etüt ve eser seslendirirken müziksel ifadeleri etkili çaldı.
                 Müziksel
                 Bir Şekilde
                             Dört bemollü tonlarda dizi, etüt ve eserleri seslendirirken müziksel ifadeleri etkili çaldı.
                 Çalma
                 Bütünlüğü
                 Bozmadan    Etüt ve eserlerde dört sesli akorları seslendirirken bütünlüğü bozmadan çaldı.
                 Çalma       Eşlikli etüt ve eserleri seslendirirken bütünlüğü bozmadan çaldı.

            Öğretmen Görüşü: ...............................................................................................................................................................
            ...............................................................................................................................................................................................
            ...............................................................................................................................................................................................









            NOT: Değerlendirme sonunda “HAYIR” sütunundaki cevaplarınızı bir kez daha gözden geçiriniz. Kendinizi yeterli görmüyorsanız öğren-
            me faaliyetini tekrar ediniz. Bütün cevaplarınız “EVET” ise bir sonraki üniteye geçebilirsiniz.
            NOT: Kontrol Listesi öğrencilere/öğretmenlere öğrenme sürecine rehberlik etmek ve desteklemek için verilmiştir.



                                                                                          ÇALGI EĞİTİMİ ÇELLO 12  157
   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164