Page 300 - ÇALGI EĞİTİMİ ÇELLO 12
P. 300
7. ÜNİTE
KAYNAKÇA
Bu kaynakça APA 6 atı f siti line göre hazırlanmıştı r.
Abit, H. (2004). Romanti k dönemin üç farklı evresinin armonik yönden incelenmesi (Tez No. 146920) [Yüksek Lisans
Tezi, İstanbul Üniversitesi]. YÖK Tez Merkezi.
Alain, D., & Akman, Ç. R. (2002). Rock Çağı. Yapı Kredi Yayınları.
Altı nel, N. (2020). 19. yüzyıl romanti k viyola sonatlari ekseninde yoruma yönelik müzikal ve teknik yaklaşimlar.
Eurasian Journal of Music and Dance(17), 63-76.
Annis, S.M. (2008). Kandinsky’s dissonance and a Schoenbergian view of compositi on VI. [Yüksek lisans tezi,
University of South Florida].
Ar, G. (2011). 18. yüzyıl'da viyolonselin İtalya, Almanya ve Avusturya'daki sanatsal gelişiminin tarihsel açıdan ince-
lenmesi. (Tez No.320992) [Yüksek Lisans Tezi Trakya Üniversitesi] YÖK Tez Merkezi.
Araboğlu, T. (2011). Viyolonselde yay tutuş tekniği ve temel yay teknikleri: legato, detashe, staccato ve spicca-
to'nun incelenmesi. (Tez No.320990) [Sanatt a Yeterlik Tezi, Trakya Üniversitesi]. YÖK Tez Merkezi.
Bali, S. (2018). Müzikte romanti k dönem bestecileri (2. Baskı). Vakıfb ank Kültür Yayınları.
Barenth, J. (2003). Caz kitabı ragti me dan fusion ve sonrasına. Ayrıntı Yayınları.
Bilgel, N. (2018). Çello ile yolculuğum. Müzik Eğiti mi Yayınları.
Burkhold, J.P., Grout, D.J., & Palisca, C.V. (2019). A history of western music. W. W. Norton & Company.
Cangal, N. (2014). Armoni. Arkadaş Yayınevi.
Çevik, Z. (2004). Batı Müziği Dönemlerinden Klasik ve Romanti k Dönem (Tez No. 144607] [Yüksek Lisans Tezi, Ata-
türk Üniversitesi]. YÖK Tez Merkezi.
Çilden, Ş. (2008). İki Viyolonsel için Anadolu Ezgileri. Müzik Eğiti mi Yayınları.
Çuhadar, H. (2009). Kemanda çalma teknikleri. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Ensti tüsü Dergisi, 18(1), 121-132.
Demirci, B. (2013). Viyolonsel için türk müziği dizileri. Pegem Akademi.
Dikener, Ş. (2010). Çello warm-up. Müzik Eğiti mi Yayınları.
Ekber, K. (2014). Romberg'den Klengel'e 19. yüzyıl Alman viyolonsel okulunda besteci viyolonselciler ve 20. yüzyıl
viyolonselcilerine etkileri. (Tez No. 367899) [Yüksek lisans tezi, Hacett epe Üniversitesi]. YÖK Tez Merkezi.
Gök, M. (2020). Öğrenci orkestralarının seslendirdiği eserlerdeki viyolonsel parti lerinin Otakar Sevcik Op. 2, 5
numaralı etütt e yer alan varyasyonlar açısından analizi. Güzel Sanatlar Ensti tüsü Dergisi, 2020(26), 396-422.
Göksoy, E. (1988). Dünden bugüne caz. Ahtapot Müzik Yayınları.
Hagartay, L. (1996). What is content analysis. Medical Teacher Vol. 18(2), 99-101.
Işıktaş, B. (2017). İki dünya arasında bir virtüöz: Şerif Muhiddin Targan. Türk Edebiyat Dergisi Sayı 527, 57-61.
Kaufmann, H. L. (2000). Batı müziğinden küçük öyküler. Pencere Yayınları.
Kütahyalı, Ö. (1981). Çağdaş müzik tarihi. Başkent Müzikevi.
Oransay, G. (1977). Musiki tarihi ve sti l bilgisi. Yaygın Yükseköğreti m Kurumu, Eğiti m Ensti tüleri Müzik Bölümü.
Orhan, Ş. (2008). Viyolonsel için konser albümü. Müzik Eğiti mi Yayınları.
Özden, A. (1999). Romanti k Dönem ve Müzikte Ulusalcılık Akımları (Tez No. 92061) [Yüksek Lisans Tezi Anadolu
Üniversitesi, Erzurum]. YÖK Tez Merkezi.
Özgür, Ü., & Aydoğan, S. (2015). Gelenekten Geleceğe Makamsal Türk Müziği. Arkadaş Yayınevi.
Özkan, İ. H. (1994). Türk musikisi nazariyatı ve usülleri. Ötüken Neşriyat A.Ş.
Öztürk, D., & Güdek, B. (2016). Viyolonsel performans değerlendirmesine yönelik dereceli puanlama anahtarının
(rubrik) gelişti rilmesi. Afyon Kocatepe Üniversitesi Akademik Müzik Araştı rmaları Dergisi, 2(3), 31-50.
Rosen, C. (1998). Romanti c Generati on. Harward Üniversitesi Yayınları.
298 ÇALGI EĞİTİMİ ÇELLO 12