Page 301 - ÇALGI EĞİTİMİ ÇELLO 12
P. 301

7. ÜNİTE



                                                      KAYNAKÇA

              Sachs, C. (1965). Kısa dünya musikisi tarihi (İ. Usmanbaş Çev.).  Devlet Konservatuvar Yayınları Serisi Milli Eğiti m
              Basımevi.
              Sakar, H. M. (1997). Viyolonsele başlarken çalgı tekniği için gerekli olan temel metotların dökümü ve bunların analizi
              (Tez No. 63622) [Yüksek Lisans Tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi]. YÖK Tez Merkezi.
              Say, A. (2005). Müzik sözlüğü. Müzik Ansiklopedisi Yayınları.
              Sekman, M., & Eriş, D. (2017). Çocuklar nasıl başarır? Alfa Yayınevi.
              T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI, Meslekî ve Teknik Eğiti m Genel Müdürlüğü, Güzel Sanatlar Lisesi Çalgı Eğiti mi Çello
              Dersi 9, 10, 11 ve 12. Sınıfl ar Öğreti m Programı, Ankara, 2022.
              Suzuki, S. (2010). Sevgiyle eğitmek. Sanat Çevresi Yayıncılık.
              Taruskin, R. (2005). The Oxford history of western music. Oxford University Press.
              The Cello Companion. (10 Ekim 2023). Introducti on to the three fi nger positi ons on the cello.
              Topoğlu, O. (2006). Yaylı çalgı çalışma sürecinde eşlikli çalmanın önemi ve viyolonsel için eşlikli parmak açma çalış-
              maları (Tez No. 189797) [Yüksek Lisans Tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi]. YÖK Tez Merkezi.
              Tunca, O. E. (2012). Konservatuvarlarda viyolonsel eğiti mi. Grafi ker Yayınları.
              Tutu, S. B. (2001). Türk müziğinde viyolonsel eğiti mi. (Tez No. 108573) [Yüksek Lisans Tezi, Ege Üniversitesi]. YÖK
              Tez Merkezi.
              Ulucan, S. (2005). Kemanda yay tekniğinin temel bilgileri ve gelişimi. İstanbul (Tez No. 214074) [Yüksek Lisans Tezi,
              İstanbul Üniversitesi]. YÖK Tez Merkezi.
              Umuzdaş, S. (2013). Viyolosel için sol el teknik çalışmaları. Pegem Akademi.
              Vienna Symphonic Library. (14 Ekim 2023). Discover strings-cello.
              Wille, G. (1973). Tonleiter studien für violoncello. D. Rahter Musikverlag.
              Yarkın, M. B. (2017). Tango müziğinde piyano icrasının Carlos Di Sarli, Anibal Troilo ve Horacio Salgan sti lleri üzerin-
              den incelenmesi (Tez No. 469106) [Yüksek Lisans Tezi, İstanbul Teknik Üniversitesi]. YÖK Tez Merkezi.












































                                                                                          ÇALGI EĞİTİMİ ÇELLO 12  299
   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306