Page 184 - ÇALGI EĞİTİMİ KEMAN 12
P. 184
6.2.4. I, II, III ve IV. Konumda Geçişli Makamsal Eserler Çalma
I, II, III ve IV. konumda farklı yay tekniklerine dikkat ederek çalmak;esere hâkim olmak, icra ve
yorumlama becerisi kazanmak açısından oldukça önemlidir. Çalışılan eserlerin sahnede sergilen-
mesi de öğrencilerin öz güven kazanmasına katkıda bulunur.
Ders İçi Çalışma
Ay Gız Adın Amandır, Dönülmez Akşamın Ufkundayız ve Sabâ Mevlana Peşrevi adlı eserlerin
makamsal özelliklerine dikkat ederek çalınız.
AY GIZ ADIN AMANDIR
AY GIZ ADIN AMANDIR
AY GIZ ADIN AMANDIR
Segâh Türkü
Allegretto brillante AY GIZ ADIN AMANDIR Anonim
Segâh Türkü
Segâh Türkü
Anonim
Düzenleme: Şinasi Çilden
Allegretto brillante Segâh Türkü Anonim
Allegretto brillante
Anonim
Düzenleme: Şinasi Çilden
Allegretto brillante Düzenleme: Şinasi Çilden
2
Düzenleme: Şinasi Çilden
2 2
2
Keman I
Keman I
Keman I
Keman I
2
2 2
2
Keman II
Keman II
Keman II
Keman II
3
5 3 3 2
5 5 3
2 2
5 2
3
3 3
3
9
9 9
9
poco rit.
poco rit.
3 poco rit.
3 3 poco rit.
3
13 2 3
13 3 3
13
2 2
13 3
2
sostenuto
sostenuto
sostenuto
sostenuto
4
4 4
4
182 6. ÜNİTE

