Page 198 - ÇALGI EĞİTİMİ KEMAN 12
P. 198
KA
KAYNAKÇAYNAKÇA
Aydoğan, S. (2007). Müzik Dilini Öğreniyoruz. Ankara: Arkadaş Yayınevi.
Connelly, M. (1976). Book of Rock Vol.I. New York: Warner Bros. Publications Inc.
Çelebioğlu, E. (2008). Müzik Kuramı. İstanbul: Bizim Kitaplar Yayınevi.
Çuhadar, C. H. (2009). Kemanda Çalma Teknikleri. Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt 18,
Sayı 1, s.121–132.
Erdal, A. (2010). XVIII. Yüzyıl ve Erken XIX. Yüzyıl Müziğinin Keman Tekniği ve Yorumculuğuna Getirdiği
Yenilikler İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı Yaylı Çalgılar Sanat Dalı
Keman Programı.
Fenmen, M. (1997). Müzikçinin El Kitabı. Ankara: Müzik Ansiklopedisi Yayınları.
İlyasoğlu, E. (1994). Zaman İçinde Müzik. İstanbul: Yapı Kredi Kültür Sanat Yayıncılık Ticaret ve
Sanayi A.Ş.
Gezek D., Gezek E. (2009). Ünlü Besteciler ve Ünlü Piyano Eserleri. İstanbul: İnkılâp Kitabevi.
Gören A.,Ö. (2013). Kemanda Teknik Sorunların Saptanması ve Bu sorunlara Yönelik Çözüm
Önerileri. Sanatta Yeterlilik Tezi. İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzik Ana Sanat
Dalı Yaylı Çalgılar Sanat Dalı Keman Programı.
Kaaufmann, H. L. (2000). Batı Müziğinden Küçük Öyküler. İstanbul: Pencere Yayınları.
Kaygısız, M. (2017). Müzik Tarihi Başlangıcından Günümüze Müziğin Evrimi. İstanbul: Kategori
Yayıncılık.
Özgür, Ü., Aydoğan, S. (2015). Gelenekten Geleceğe Makamsal Türk Müziği. Ankara: Arkadaş Yayınevi.
Sevgi, A., ve Tuğcular, E., (2002). Halk Ezgileriyle Solfej. Ankara: Sevda Cenap And Müzik Vakfı.
Sipahioğlu, F., ve Angı, Ç.E. (2020). Keman Eğitiminde Çift Ses ve Akor Çalma Durumlarına İlişkin
Öğrenci Görüşlerinin, Öğrenim Alanlarına Göre Değerlendirilmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, S. 984.
Sun, M. (2005). Solfej 2. Ankara: Sun Yayınevi.
Tarman, S., ve Kıvrak, Y. (2002). Gençlik Orkestraları İçin Dağarcık. Ankara: Kültür Bakanlığı Yayınları.
Türkmen, U., Çubuk, Z. (2020). Yaylı Çalgılar İçin Oda Müziği Eserleri “Düo Ve Triolar”. Ankara: İzge
Yayıncılık.
T.C. Millî Eğitim Bakanlığı, Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü, Güzel Sanatlar Lisesi, Çalgı
Eğitimi Keman Dersi 9, 10, 11 ve 12. Sınıflar Öğretim Programı. 2022. Ankara.
Tecimer, B. (2008).Piyano İçin İlk Bach Albümü. Ankara: Müzik Eğitimi Yayınları.
Ulucan, S. (2005). Kemanda Yay Tekniğinin Temel Bilgileri ve Gelişimi. Yüksek Lisans Tezi. İstanbul
Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı Yaylı Çalgılar Sanat Dalı Keman Programı.
Uluç, M. Ö. (2002). Müzik İşaretleri ve Terimleri Sözlüğü. Ankara: Yurt Renkleri Yayınevi.
Yazım Kılavuzu. (2005). Ankara: TDK Yayınları.
Yazım Kılavuzu. (2022). İslâm Ansiklopedisi. Ankara: TDV Yayınları.
196 KAYNAKÇA

