Page 198 - ÇALGI EĞİTİMİ KEMAN 12
P. 198

KA
            KAYNAKÇAYNAKÇA

            Aydoğan, S. (2007). Müzik Dilini Öğreniyoruz. Ankara: Arkadaş Yayınevi.
            Connelly, M. (1976). Book of Rock Vol.I. New York: Warner Bros. Publications Inc.
            Çelebioğlu, E. (2008). Müzik Kuramı. İstanbul: Bizim Kitaplar Yayınevi.
            Çuhadar, C. H. (2009). Kemanda Çalma Teknikleri. Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt 18,
            Sayı 1, s.121–132.
            Erdal, A. (2010). XVIII. Yüzyıl ve Erken XIX. Yüzyıl Müziğinin Keman Tekniği ve Yorumculuğuna Getirdiği
            Yenilikler İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı Yaylı Çalgılar Sanat Dalı
            Keman Programı.
            Fenmen, M. (1997). Müzikçinin El Kitabı. Ankara: Müzik Ansiklopedisi Yayınları.
            İlyasoğlu, E. (1994). Zaman İçinde Müzik. İstanbul: Yapı Kredi Kültür Sanat Yayıncılık Ticaret ve
            Sanayi A.Ş.
            Gezek D., Gezek E. (2009). Ünlü Besteciler ve Ünlü Piyano Eserleri. İstanbul: İnkılâp Kitabevi.
            Gören A.,Ö. (2013). Kemanda Teknik Sorunların Saptanması ve Bu sorunlara Yönelik Çözüm
            Önerileri. Sanatta Yeterlilik Tezi. İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzik Ana Sanat
            Dalı Yaylı Çalgılar Sanat Dalı Keman Programı.
            Kaaufmann, H. L. (2000). Batı Müziğinden Küçük Öyküler. İstanbul: Pencere Yayınları.
            Kaygısız, M. (2017). Müzik Tarihi Başlangıcından Günümüze Müziğin Evrimi. İstanbul: Kategori
            Yayıncılık.
            Özgür, Ü., Aydoğan, S. (2015). Gelenekten Geleceğe Makamsal Türk Müziği. Ankara: Arkadaş Yayınevi.
            Sevgi, A., ve Tuğcular, E., (2002). Halk Ezgileriyle Solfej. Ankara: Sevda Cenap And Müzik Vakfı.
            Sipahioğlu, F., ve Angı, Ç.E. (2020). Keman Eğitiminde Çift Ses ve Akor Çalma Durumlarına İlişkin
            Öğrenci Görüşlerinin, Öğrenim Alanlarına Göre Değerlendirilmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, S. 984.
            Sun, M. (2005). Solfej 2. Ankara: Sun Yayınevi.
            Tarman, S., ve Kıvrak, Y. (2002). Gençlik Orkestraları İçin Dağarcık. Ankara: Kültür Bakanlığı Yayınları.
            Türkmen, U., Çubuk, Z. (2020). Yaylı Çalgılar İçin Oda Müziği Eserleri “Düo Ve Triolar”. Ankara: İzge
            Yayıncılık.
            T.C. Millî Eğitim Bakanlığı, Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü, Güzel Sanatlar Lisesi, Çalgı
            Eğitimi Keman Dersi 9, 10, 11 ve 12. Sınıflar Öğretim Programı. 2022. Ankara.
            Tecimer, B. (2008).Piyano İçin İlk Bach Albümü. Ankara: Müzik Eğitimi Yayınları.
            Ulucan, S. (2005). Kemanda Yay Tekniğinin Temel Bilgileri ve Gelişimi. Yüksek Lisans Tezi. İstanbul
            Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı Yaylı Çalgılar Sanat Dalı Keman Programı.
            Uluç, M. Ö. (2002). Müzik İşaretleri ve Terimleri Sözlüğü. Ankara: Yurt Renkleri Yayınevi.
            Yazım Kılavuzu. (2005). Ankara: TDK Yayınları.
            Yazım Kılavuzu. (2022). İslâm Ansiklopedisi. Ankara: TDV Yayınları.
























              196  KAYNAKÇA
   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203