Page 75 - ÇALGI EĞİTİMİ KEMANE 12
P. 75
3.
ÜNİTE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Aşağıdaki tablo, öğrencinizi değerlendirmeniz için hazırlanmıştır. Öğrencinizin “Makamsal Uygulamalar - 2”
ünitesindeki bilgi ve becerisini en doğru şekilde ifade eden seçeneğin karşısına ( X ) işareti koyunuz.
DERECELİ PUANLAMA ANAHTARI
Adı-Soyadı :
Sınıfı :
Numarası :
DERECELER
GÖZLENECEK DAVRANIŞLAR
1 2 3 4 5
1 Karcığar makam dizisini açıklayabilir.
2 Karcığar makam dizisini çalabilir.
3 Karcığar makam dizisindeki etütleri çalabilir.
4 Karcığar makam dizisindeki örnek ezgileri çalabilir.
5 Saba makam dizisini açıklayabilir.
6 Saba makam dizisini çalabilir.
7 Saba makam dizisindeki etütleri çalabilir.
8 Saba makam dizisindeki örnek ezgileri çalabilir.
9 Eviç makam dizisini açıklayabilir.
10 Eviç makam dizisini çalabilir.
11 Eviç makam dizisindeki etütleri çalabilir.
12 Eviç makam dizisindeki örnek ezgileri çalabilir.
TOPLAM
Not: Bu ölçekten alınabilecek en yüksek puan 60 en düşük puan 12’dir. Bu puanı 100’lük not sistemine
aşağıdaki şekilde çevirebilirsiniz. Öğrencinin bu ölçekten 42 puan almış olduğunu varsayalım.
Öğrenci puanı = 100 x 42 = 4200 : 60 = 70 dir. Bu çalışmada öğrencinin başarılı sayılması için 42 veya daha
fazla puan alması gerekir. 41 veya daha düşük bir puan almışsa öğrenme faaliyetleri tekrar ettirilir. 42 veya
daha yüksek bir puan almışsa bir sonraki üniteye devam etmesi sağlanır.
74