Page 102 - ÇALGI EĞİTİMİ | TAMBUR 12
P. 102

TAMBUR
        TAMBUR
           12 12
                                                AKRAN DEĞERLENDIRME FORMU

                       YÖNERGE: Bu form, arkadaşınızı değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır.

                       Etkinlik Adı       : ………………………………….
                       Uygulayanın
                       Adı- Soyadı       : ………………………………….

                       Arkadaşının
                       Adı-Soyadı         : ………………………………….
                       Sınıfı                : ………………………………….
                       Numarası           : ………………………………….
                       Tarih                : ………………………………….

                                          ÖLÇÜTLER                              EVET     HAYIR KISMEN


                    1     Dokuz ve on zamanlı usul uygulaması yaptı.

                    2     Saba, segâh, kürdilihicazkâr, hüzzam makamlarının dizilerini
                          açıkladı.
                    3     Dokuz ve 10 zamanlı usuller ile verilen makamlarda etütleri
                          çaldı.
                    4     Saba makamında melodik etüt çaldı.

                    5     Saba makamında peşrev çaldı.

                    6     Saba makamında saz semaisi çaldı.
                    7     Segâh makamında melodik etüt  çaldı.

                    8     Segâh makamında peşrev çaldı.

                    9     Segâh makamında saz semaisi çaldı.

                   10     Kürdilihicazkâr makamında melodik etüt  çaldı.
                   11     Kürdilihicazkâr makamında peşrev çaldı.

                   12     Kürdilihicazkâr makamında saz semaisi çaldı.

                   13     Hüzzam makamında melodik etüt çaldı.

                   14     Hüzzam makamında peşrev çaldı.
                   15     Hüzzam makamında saz semaisi çaldı.



               AKRAN DEĞERLENDIRME: Değerlendirme sonunda “HAYIR” şeklindeki cevaplarınızı bir kez daha gözden
               geçiriniz. Öğrenme faaliyetini tekrar ediniz.
               ………………………………………………………………………………………………………………
               ………………………………………………………………………………………………………………
               ………………………………………………………………………………………………………………
               ………………………………………………………………………………………………………………
               ………………………………………………………………………………………………………………
               ………………………………………………………………………………………………………………







    100
   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107