Page 103 - ÇALGI EĞİTİMİ | TAMBUR 12
P. 103

1. 1.
                                                                                                           ÜNITE
                                                                                                           ÜNITE
                                        DERECELI PUANLAMA ANAHTARI


                       Adı ve Soyadı         : ..................................                                           Ünite Adı: ...............................
                       Sınıfı                        : ...................................
                        Numarası     : ..................................

                    Aşağıdaki form, etkinlik süresince öğrencilerin çalışmalarını ve uygulama düzeylerini
            gözlemlemeniz  amacıyla hazırlanmıştır.


                                                                                       DERECELER
              SIRA                                                                             Kabul
               NO          DEĞERLENDIRILECEK TUTUM VE DAVRANIŞLAR             Çok   İyi  Orta  edile-  Zayıf
                                                                                İyi            bilir
                                                                                5    4    3     2      1

                1     Dokuz ve on zamanlı usulleri uygulayabilir.


                2     Saba, segâh, kürdilihicazkâr, hüzzam dizilerini açıklayabilir.

                3     Dokuz, on zamanlı usullerde ve verilen makamlarda etütleri
                      çalabilir.


                4     Saba makamında melodik etüt çalabilir.

                5     Saba makamında peşrev çalabilir.

                6     Saba makamında saz semaisi çalabilir.

                7     Segâh makamında melodik etüt çalabilir.

                8     Segâh makamında peşrev çalabilir.


                9     Segâh makamında saz semaisi çalabilir.

               10     Kürdilihicazkâr makamında melodik etüt çalabilir.

               11     Kürdilihicazkâr makamında peşrev çalabilir.

               12     Kürdilihicazkâr makamında saz semaisi çalabilir.

               13     Hüzzam makamında melodik etüt çalabilir.

               14     Hüzzam makamında peşrev çalabilir.

               15     Hüzzam makamında saz semaisi çalabilir.


                                                                    TOPLAM:
                     DEĞERLENDIRME: Değerlendirme sonuçları toplamınız 70 ve üstü ise
                     öğrenme başarı düzeyiniz yeterli, 70 ve altında ise ögrenme başarı dü-
                     zeyiniz yetersiz sayılır. Bu durumda ilgili dersleri tekrar etmeniz önerilir.
             DEĞERLENDIRME : Bu ölçekten alabileceğiniz en yüksek puan 75’dir. En düşük puan ise 15’dir. Öğrenci bu ölçekten
            60 almış olsun. 100x60/75 = 80





                                                                                                                  101
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108