Page 103 - ÇALGI EĞİTİMİ | TAMBUR 12
P. 103
1. 1.
ÜNITE
ÜNITE
DERECELI PUANLAMA ANAHTARI
Adı ve Soyadı : .................................. Ünite Adı: ...............................
Sınıfı : ...................................
Numarası : ..................................
Aşağıdaki form, etkinlik süresince öğrencilerin çalışmalarını ve uygulama düzeylerini
gözlemlemeniz amacıyla hazırlanmıştır.
DERECELER
SIRA Kabul
NO DEĞERLENDIRILECEK TUTUM VE DAVRANIŞLAR Çok İyi Orta edile- Zayıf
İyi bilir
5 4 3 2 1
1 Dokuz ve on zamanlı usulleri uygulayabilir.
2 Saba, segâh, kürdilihicazkâr, hüzzam dizilerini açıklayabilir.
3 Dokuz, on zamanlı usullerde ve verilen makamlarda etütleri
çalabilir.
4 Saba makamında melodik etüt çalabilir.
5 Saba makamında peşrev çalabilir.
6 Saba makamında saz semaisi çalabilir.
7 Segâh makamında melodik etüt çalabilir.
8 Segâh makamında peşrev çalabilir.
9 Segâh makamında saz semaisi çalabilir.
10 Kürdilihicazkâr makamında melodik etüt çalabilir.
11 Kürdilihicazkâr makamında peşrev çalabilir.
12 Kürdilihicazkâr makamında saz semaisi çalabilir.
13 Hüzzam makamında melodik etüt çalabilir.
14 Hüzzam makamında peşrev çalabilir.
15 Hüzzam makamında saz semaisi çalabilir.
TOPLAM:
DEĞERLENDIRME: Değerlendirme sonuçları toplamınız 70 ve üstü ise
öğrenme başarı düzeyiniz yeterli, 70 ve altında ise ögrenme başarı dü-
zeyiniz yetersiz sayılır. Bu durumda ilgili dersleri tekrar etmeniz önerilir.
DEĞERLENDIRME : Bu ölçekten alabileceğiniz en yüksek puan 75’dir. En düşük puan ise 15’dir. Öğrenci bu ölçekten
60 almış olsun. 100x60/75 = 80
101