Page 90 - THM TEORİ VE UYGULAMASI 12
P. 90

Kontrol Listesi

                         Bu form, aşağıda yer alan türkülerin, karma onlu aksak semai ve lenk fahte usullerine
                   özgü düzümlerini değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır. Her bir ölçütü okuyarak Evet ya
                   da Hayır seçeneklerine (x) işareti koyunuz.

                                      ÖLÇÜTLER                                     EVET        HAYIR


                 Öğrendiğim aksak semai usulünü doğru vurabiliyorum.
                 Öğrendiğim lenk fahte usulünü doğru vurabiliyorum.

                 Öğrendiğim  “Yârim  Senden Ayrılalı”  türküsünü  seslendirirken  aksak
                 semai usulünü doğru vurabiliyorum.

                 Öğrendiğim  “Gadir  Mevlâ’m  Senden”  türküsünü  seslendirirken  lenk
                 fahte usulünü doğru vurabiliyorum.

                 Öğrendiğim “Çeper Çekdim Yol Açdım” türküsünü seslendirirken aksak
                 semai  ve lenk fahte usullerindeki düzüm değişikliklerini doğru vurabi-
                 liyorum.




                                                 ÖĞRENCİ GÖRÜŞÜ

                  1.   Bu çalışmada neler öğrendim?








                  2.   Bu çalışmanın hangi bölümlerinde zorlandım?














                    Not: Değerlendirme sonunda “Hayır” şeklindeki cevaplarınızı bir kez daha gözden geçiriniz.
                 Kendinizi yeterli görmüyorsanız öğrenme faaliyetini tekrar ediniz. Bütün cevaplarınız “Evet” ise
                 bir sonraki üniteye geçebilirsiniz.







                                                    Cümleler doğrudur sen doğru isen,
                                                    Doğruluk bulunmaz sen eğri isen.

                                                                                     Yunus Emre


                                                                                                        89
   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95