Page 193 - ÇALGI EĞİTİMİ VİYOLA 12
P. 193

KA
            KAYNAKÇAYNAKÇA

            Aydoğan, S. (2007). Müzik dilini öğreniyoruz. Ankara: Arkadaş Yayınevi.
            Connelly, M. (1976). Book of Rock Vol.I. New York: Warner Bros. Publications Inc.
            Çelebioğlu, E. (2008). Müzik Kuramı. İstanbul: Bizim Kitaplar Yayınevi.
            Çuhadar, C. H. (2009). Kemanda Çalma Teknikleri. Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt 18,
            Sayı 1, s.121–132
            Erdal, A. (2010). XVIII. Yüzyıl ve Erken XIX. Yüzyıl Müziğinin Keman Tekniği ve Yorumculuğuna Ge-
            tirdiği Yenilikler İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı Yaylı Çalgılar
            Sanat Dalı Keman Programı.
            Fenmen, M. (1997). Müzikçinin el kitabı. Ankara: Müzik Ansiklopedisi Yayınları.
            İlyasoğlu, E. (1994). Zaman içinde müzik. İstanbul: Yapı Kredi Kültür Sanat Yayıncılık Ticaret ve
            Sanayi A.Ş.
            Gezek D., Gezek E. (2009). Ünlü besteciler ve ünlü piyano eserleri. İstanbul: İnkılâp Kitabevi.
            Gören A.,Ö. (2013). Kemanda Teknik Sorunların Saptanması ve Bu sorunlara Yönelik Çözüm Öne-
            rileri. Sanatta Yeterlilik Tezi. İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı
            Yaylı Çalgılar Sanat Dalı Keman Programı.
            Kaaufmann, H. L. (2000). Batı müziğinden küçük öyküler. İstanbul: Pencere Yayınları.
            Kaygısız, M. (2017). Müzik tarihi başlangıcından günümüze müziğin evrimi. İstanbul: Kategori
            Yayıncılık.
            Klasik Müzik Koleksiyonu, (1995). İstanbul: Boyut Yayıncılık.
            Önver, T. (2019). Klasik Müzikte Çağdaş Dönem, Flüt Repertuvarında Çağdaş Dönem Bestecileri
            ve Eserleri. Balkan Müzik ve Sanat Dergisi Ekim 2019 Cilt 1 Sayı 2 (85-92)
            Özgür, Ü. ve Aydoğan, S. (2003). Müziksel işitme-okuma eğitim ve kuram, İkinci Kitap. Ankara:
            Özgür, Ü., Aydoğan, S. (2015). Gelenekten geleceğe makamsal Türk müziği. Ankara: Arkadaş
            Yayınevi.
            Sevgi, A. ve Tuğcular, E. (2002). Halk ezgileriyle solfej. Ankara: Sevda Cenap And Müzik Vakfı.
            Sipahioğlu, F. ve Angı, Ç.E. (2020). Keman Eğitiminde Çift Ses ve Akor Çalma Durumlarına İlişkin
            Öğrenci Görüşlerinin, Öğrenim Alanlarına Göre Değerlendirilmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, S.
            984.
            Solmaz, B., P. (2021). Teknolojik Gelişmelerin Müzik Alanında Oluşturduğu Yeniliklerle İlgili Bir De-
            ğerlendirme. Motif Akademi Halkbilimi Dergisi, 2021, Cilt: 14, Sayı: 34, 666-678.
            Sun, M. (2005). Solfej 2. Ankara: Sun Yayınevi.
            Şen, Evren. (2018). Paul Hindemith’in hayatı ve Op.9 No’lu Kontrabas sonatının incelenmesi. Yük-
            sek Lisans Tezi. Hacettepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Yaylı Çalgılar Ana Sanat Dalı.
            Tarman, S. ve Kıvrak, Y. (2002). Gençlik orkestraları için dağarcık. Ankara: Kültür Bakanlığı Yayınla-
            rı.
            The library of violin classics. (1999). New York: Music Sales.
            Türkmen, U., Çubuk, Z. (2020). Yaylı çalgılar için oda müziği eserleri “Düo ve Triolar”. Ankara: İzge
            Yayıncılık.
            T.C. Millî Eğitim Bakanlığı, Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü, Güzel Sanatlar Lisesi, Çalgı
            Eğitimi Viyola Dersi 9, 10, 11 ve 12. Sınıflar Öğretim Programı. 2022, Ankara.
            Tecimer, B. (2008).Piyano için ilk Bach albümü. Ankara: Müzik Eğitimi Yayınları.
            Ulucan, S. (2005). Kemanda Yay Tekniğinin Temel Bilgileri ve Gelişimi. Yüksek Lisans Tezi. İstanbul
            Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzik Ana Sanat Dalı Yaylı Çalgılar Sanat Dalı Keman Prog-
            ramı.
            Uluç, M. Ö. (2002). Müzik işaretleri ve terimleri sözlüğü. Ankara: Yurt Renkleri Yayınevi.
            Yazım Kılavuzu. (2005). Ankara: TDK Yayınları.
            Yazım Kılavuzu. (2022). İslâm ansiklopedisi. Ankara: TDV Yayınları.








            Kaynakça Apa 6 formatı ile yazılmıştır.

                                                                                      KAYNAKÇA          191
   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198