Page 11 - BAĞLAMA 9
P. 11
ÜNİTE 4
BAĞLAMADA ÇALMA-SÖYLEME GELENEĞİ ....................... 71
4. BAĞLAMADA ÇALMA-SÖYLEME GELENEĞİ .......................... 72
4.1. Bağlamada Çalma-Söyleme Geleneği ................................... 72
4.2. Örnek Eserler Üzerinde Çalma-Söyleme ............................... 78
OKUMA PARÇASI .................................................................. 80
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ............................................ 82
ÜNİTE 5
BAĞLAMADA TAVIRLAR ............................................................ 83
5. BAĞLAMADA TAVIRLAR ............................................................ 84
5.1. Türk Halk Müziğinde Tavır Kavramı ........................................ 84
5.2. Âşıklama Tavrının Bağlama Düzeni Üzerinde Uygulanış Biçimi .. 85
5.3. Âşıklama Tavrı ile Etüt, Alıştırma ve Örnek Eser Çalışmaları .. 91
OKUMA PARÇASI ................................................................. 99
5.4. Çırpma Tavrının Bağlama Düzeni Üzerinde Tezene
Uygulanış Biçimi .................................................................... 100
5.5. Çırpma Tavrı ile Etüt, Alıştırma ve Örnek Eserler Çalışmaları . 102
5.6. Teke Tavrının Bağlama Düzeni Üzerindeki Uygulanış Biçimi.. 110
5.7. Teke Tavrının Örnek Eserler Üzerinde Uygulanış.................... 116
OKUMA PARÇASI .................................................................. 124
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ............................................ 125
TERİMLER SÖZLÜĞÜ..................................................................... 127
KAYNAKÇA ..................................................................................... 131
ESER KAYNAKÇASI ....................................................................... 132
GENEL AĞ KAYNAKÇASI .............................................................. 133
GÖRSEL KAYNAKÇASI ................................................................. 134
CEVAP ANAHTARI .......................................................................... 135
9