Page 135 - Gitar9_2021_kitap.indb
P. 135

Daha fazla etkinliğe
            Ölçme ve Değerlendirme                                                   çevirim içi olarak ula-
                                                                                       karekodu okutarak
            Dereceli Puanlama Anahtarı                                                     şabilirsiniz.

            Adı-Soyadı  :
            Sınıfı       :

            Numarası     :

            Aşağıdaki tablo, öğrencinizi değerlendirmeniz için hazırlanmıştır.
            Öğrencinizin “Çok Sesli Çalmaya Giriş” ünitesindeki bilgi ve becerisini en doğru şekilde ifade eden seçe-
            neğin altına (X) işareti koyunuz.




                                                                                                  Kabul edilebilir

                                                                            Çok iyi  İyi  Orta
                          GÖZLENECEK DAVRANIŞLAR                                                         Çok zayıf


                                                                           5      4      3       2      1

                  Tirando tekniğini bas ve tiz tellerde sekizlik nota değerle-
              1   riyle p-i parmak kombinasyonu ile boş tellerde tel geçişli
                  olarak başarıyla uyguladı.

                  Alıştırma 33’te verilen p-i, p-m çalışmasını başarıyla ses-
              2
                  lendirdi.


                  Sağ el temel çalma pozisyonunda, boş tellerde, p-i-m
              3
                  kombinasyonu ile arpej alıştırmalarını başarıyla uyguladı.


                  Sağ el temel çalma pozisyonunda, boş tellerde, p-i-m-a
              4
                  kombinasyonu ile arpej alıştırmalarını başarıyla uyguladı.

                  I. pozisyonda yazılan etütleri arpej tekniği ile başarıyla ses-
              5
                  lendirdi.



              6   Arpej içinde apoyando tekniğini başarıyla uyguladı.



              7   Üçlü aralıkları başarıyla seslendirdi.




              8   Altılı aralıkları başarıyla seslendirdi.



              9   Sekizli aralıkları başarıyla seslendirdi.




                  Üçlü, altılı ve sekizli aralıkları içeren etütleri başarıyla ses-
             10
                  lendirdi.



                                                                                                         133
   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140