Page 91 - ÇALGI EĞİTİMİ KLASİK KEMENÇE 9
P. 91
KAYNAKÇA
• Özkan, İ. H. (1987). Türk Musîkisi Nazariyatı ve Usulleri, Kudüm Velveleleri. İstanbul:
Ötüken Neşriyat: 2. Basım.
• Çakmakoğlu B., Yalgın M. (2006). Kemençe Metodu 1, Sade Matbaacılık, İzmir.
• Deligöz A. (2019). Hakasya, Tuva, Altay, Kazakisyan ve Türkiye’de 18.yy.’dan Günümüze
Tırnak Yaylı Çalgılar, Basılmamış Doktora Tezi, Ege Ün. Sos.Bilm. Ens., İzmir.
• Çakmakoğlu, B., (2017). Kastamonu Yöresi Geleneksel Müzik Pratiklerinde Kemane,
Basılmamış Doktora Tezi, Ege Üni. Sos. Bilm. Ens. İzmir.
• Erer S., Atıcı E. (2010). Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, 36 (1) 29-32.
• Yalgın, Mehmet, Ege Üniversitesi Devlet Türk Musikisi Konservatuvarı Çalgı Yapım
Bölümü Öğretim Görevlisi.
• Sarıkaya, Melike. İTÜ Devlet Türk Musikisi Konservatuvarı Çalgı Yapım Bölümü, İstanbul.•
Çolakoğlu, G. (2008). Anadolu’dan Balkanlara Armudi Biçimdeki Kemençeler: Tarih,
Teknik ve Geleneksel İcrasına İlişkin Karşılaştırmalı Bir Analiz, Basılmamış Doktora Tezi,
İTÜ, Müzikoloji ve Müzik Teorisi Anabilim Dalı, İstanbul.
• Deliorman, A. (1959). Mustafa Kemal Balkanlarda, Türkiye Yayınevi, İstanbul.
• T.C. Millî Eğitim Bakanlığı, Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü, Güzel Sanatlar Lisesi,
Çalgı Eğitimi Klasik Kemençe Dersi 9, 10, 11 ve 12. Sınıflar Öğretim Programı, 2022,
Ankara.
GENEL AĞ KAYNAKÇASI
Genel ağ kaynakçasını soldaki bağlantıya ya da aşağıdaki linke tıklayarak
izleyebilirsiniz.
https://meslekmateryal.eba.gov.tr/cdn/gsl/muzik/kemence9/15_7_KMC_09_2023_GENEL_AG_KAYNAKCASI.pdf
GÖRSEL KAYNAKÇASI
Görsel kaynakçasını soldaki bağlantıya ya da aşağıdaki linke tıklayarak izleyebilirsiniz.
https://meslekmateryal.eba.gov.tr/cdn/gsl/muzik/kemence9/14_6_KMC_09_2023_GORSELKAYNAKCASI.pdf
89