Page 40 - ÇALGI EĞİTİMİ VİYOLA 9
P. 40
≥ ≤ 2 ≥ œ ˙ œ
3
0
1
3- B 4 ˙ œ œ # ˙ ˙ # ˙ œ # œ ˙ Ó ˙ œ # ˙ ˙ # œ œ # œ ˙
4
by üy by ay
≥ œ œ # œ œ # œ œ œ # œ œ œ ˙ œ œ # œ œ œ # œ œ œ œ œ #
4
4- B 4 œ œ Ó œ œ ˙ Ó . .
ay by üy by
OF TO SCHOOL Franz Wohlfahrt
0
3
0 œ œ # 2 œ ˙ ˙ œ œ # œ ˙ 0 ˙
1
1
4
Öğrenci B 4 œ œ
ay by
Öğretmen B 4 œ # œ œ œ œ # œ œ # œ ˙ œ œ # œ œ œ # œ
4
5 œ ˙ ˙
B œ œ œ # ˙ ˙ ˙ Ó
B ˙ ˙ œ # œ œ œ œ œ œ œ ˙ # Ó
3.1.3. Viyolada I. Konumun Tüm Tellerde Uygulanması
Sol elde I. konumu doğru şekilde uygulamak için verilen etütlerin görsellerini incelemek ve par-
mak numaralarına dikkat ederek çalışmak gerekir (Görsel 3.9, 3.10).
Re Telinde 1, 2, 3 ve 4. Parmağın Konumu
©
Görsel 3.9: Re telinde 4. parmağın konumu ve şeması Görsel 3.10: Re, mi, fa(#), sol ve la notaları
© ˙ 4
3
1- B 4 ˙ Ó ˙ 1 Ó ˙ # 2 Ó ˙ Ó Ó ˙ Ó ˙ # Ó ˙ Ó . .
4
by
38 3. ÜNİTE
©
©