Page 190 - Biyoloji Sınıf İçi Değerlendirme
P. 190

BİYOLOJİ        SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME





              SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ 10








             DERS                           BİYOLOJİ

             SINIF                          12


             ÜNİTE                          Bitki Biyolojisi


             KONU                           Bitkilerin Yapısı


             KAZANIM                        12.3.1.3. Bitki hareketlerini gözlemleyebileceği kontrollü deney yapar.

             KAZANIMIN BİLİŞSEL DÜZEYİ      Uygulama


             ÖNERİLEN SÜRE                  4 Hafta


             ÖLÇME ARACI                    Performans Görevi





                                            Öğrenciden;
                                            •  Çalışma planı hazırlaması,
                                            •  Verilen malzemelerle deney düzeneğini hazırlaması,
                                            •  Deney sırasında verileri kaydetmesi,
             ÖĞRENCİDEN BEKLENEN
                                            •  Deney basamaklarını belirten deney raporunu hazırlaması,
                                            •  Deney raporuna açıklayıcı çizimler eklemesi,
                                            •  Deneyden elde ettiği verileri değerlendirerek sınıfla paylaşması
                                            beklenir.





                                            Dereceli puanlama anahtarı

             DEĞERLENDİRME
                                            Öz ve akran değerlendirme

                                            Öğrencilerin deney düzeneğini hazırlamaları, verileri kaydetmeleri ve
                                            raporlaştırmaları  sırasında  sorularla  yönlendirme  yapılarak  deneyi
                                            doğru yapmaları sağlanır.
             GERİ BİLDİRİM
                                            Değerlendirme sonuçları dikkate alınarak “Bitkilerin Yapısı (bitkilerde
                                            hareket)” konusu ile ilgili öğrencinin öğrenme eksikliklerini gidermeye
                                            yönelik çalışmalar yapılması önerilir.







        190
   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195