Page 208 - Coğrafya Sınıf İçi Değerlendirme Öğretmen Rehber Kitabı
P. 208

COĞRAFYA            SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME




               SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ 9



          Aşağıdaki değerlendirme ölçeği projenizin hangi ölçütlere göre değerlendirileceği konusunda sizlere
          bilgi vermek için hazırlanmıştır. Projenizin hazırlanması ve sunum aşamasında aşağıdaki ölçütler size
          yol gösterici olacaktır



                                      PROJE VE SUNU DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ

                                                                                               Geliştirilmesi
                                                      Mükemmel          İyi          Orta
                         BECERİLER                                                                Gerekli
                                                          (4)           (3)           (2)
                                                                                                    (1)
           I. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
           Projenin amacını belirleme
           Projeye uygun çalışma planı yapma
           Farklı kaynaklardan bilgi toplama
           Projeyi çalışma planına göre gerçekleştirme

           II. PROJENİN İÇERİĞİ
           Doğru bilgileri kullanma

           Toplanan bilgileri düzenleme
           Elde edilen verilerden çıkarımlarda bulunma
           Eleştirel düşünme becerisini gösterme
           Araştırma raporunda alt başlıklara yer ver-
           me
           Araştırma raporunda Türkçeyi doğru ve düz-
           gün kullanma
           III. POSTER TASARLAMA
           Amaca uygun hazırlama
           Posterin özgün olması
           Yaratıcılık ve yeteneğini kullanma
           IV. SUNU YAPMA
           Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde
           sunma
           Sorulara cevap verebilme
           Verilen sürede sunuyu yapma

           Türkçeyi doğru ve düzgün konuşma
           GENEL TOPLAM


          Bu ölçekten alınabilecek en yüksek puan 68, en düşük puan ise 17’dir.
















        208
   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213