Page 66 - Coğrafya Sınıf İçi Değerlendirme Öğretmen Rehber Kitabı
P. 66

COĞRAFYA            SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME



              SINIF İÇİ DEĞERLENDİRME ÖRNEĞİ 14




         Proje çalışmasını yaparken çalışma takvimine uymaya ve çalışmalarınızı her ay öğretmeninizle paylaşmaya dik-
         kat etmelisiniz.
                      Faaliyetler                  1. ay           2. ay          3. ay           4. ay
          Konu ile ilgili araştırma yapma           X               X               X
          Araştırma bulgularını değerlendirme                       X               X               X
          Rapor hazırlama                                                           X               X
          Poster hazırlama ve sunma                                                                 X

         Aşağıdaki değerlendirme ölçeği projenizin hangi ölçütlere göre değerlendirileceği konusunda sizlere bilgi vermek
         için hazırlanmıştır. Projenizin hazırlanması ve sunum aşamasında aşağıdaki ölçütler size yol gösterici olacaktır.

                                      PROJE VE SUNU DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ
                                                                                                   Geliştiri-
                                                              Mükemmel        İyi        Orta
                              BECERİLER                                                              lebilir
                                                                  (4)         (3)         (2)
                                                                                                      (1)
          I. PROJE HAZIRLAMA SÜRECİ
          Projenin amacını belirleme

          Projeye uygun çalışma planı yapma Ön hazırlık çalışma-
          ları yapmıştır/ yaptım.

          Farklı kaynaklardan bilgi toplama
          Projeyi çalışma planına göre gerçekleştirme
          II. PROJENİN İÇERİĞİ

          Doğru bilgileri kullanma
          Toplanan bilgileri düzenleme

          Elde edilen verilerden çıkarımlarda bulunma
          Eleştirel düşünme becerisini gösterme

          Araştırma raporunda alt başlıklara yer verme
          Araştırma raporunda Türkçeyi doğru ve düzgün kullanma

          III. POSTER TASARLAMA
          Amaca uygun hazırlama
          Posterin özgün olması

          Yaratıcılık ve yeteneğini kullanma
          IV. SUNU YAPMA
          Konuyu dinleyicilerin ilgisini çekecek şekilde sunma
          Sorulara cevap verebilme
          Verilen sürede sunuyu yapma
          Türkçeyi doğru ve düzgün kullanma
          GENEL TOPLAM

         Bu ölçekten alınabilecek en yüksek puan 68, en düşük puan ise 17’dir.



        66
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71