Page 20 - GÜREŞ
P. 20
1. Etkinlik
Amaç:
Güreşte efsane olmuş sporcuları tanımak.
Araç gereç:
Karton, yapıştırıcı, keçeli kalem.
İşleniş süreci:
1. Öğretmen rehberliğinde, güreş efsaneleriyle ilgili toplanan bilgi, belge ve resimleri
ayrıştırınız.
2. Bu bilgi, belge ve resimleri kullanarak bir pano hazırlayınız.
3. Hazırlanan panoyu okulda sergileyiniz.
Kendimizi Değerlendirelim
Bu isimlerden, dikkatinizi en çok çeken güreşçi hangisidir. Nedenini belirtiniz?
Arkadaşlarımızın Çalışmasını Değerlendirelim
● Arkadaşlarınızın gruplar halinde yapmış oldukları çalışmaları, aşağıda verilen tablodaki
ölçütlere göre, uygun olan ölçütün sağındaki kutucuğa (X) koyarak değerlendiriniz.
Hiçbir
Gözlenecek davranışlar zaman Nadiren Bazen Sıklıkla Her Zaman
(1) (2) (3) (4) (5)
Çalışmalar planlı şekilde yapılmıştır.
Grup üyeleri arasında etkin olarak görev
dağılımı yapılmıştır.
Grup üyeleri birbirlerinin fikirlerine değer
vererek iletişim sağlamıştır.
Görsel ve yazılı kaynaklardan yeterince
faydalanılmıştır.
Yapılan çalışmanın sunumu etkinliğin ama-
cına uygundur.
Grup işbirliği içinde çalışmıştır.
Grup üyelerinin, sonucu kendi aralarında
paylaştığı anlaşılmaktadır.
Grup üyeleri, karşılıklı saygı çerçevesinde
çalışma yapmıştır.
18