Page 20 - GÜREŞ
P. 20

1. Etkinlik




                Amaç:
                Güreşte efsane olmuş sporcuları tanımak.


                Araç gereç:
                Karton, yapıştırıcı, keçeli kalem.

                İşleniş süreci:
                1. Öğretmen rehberliğinde, güreş efsaneleriyle ilgili toplanan bilgi, belge ve resimleri
                   ayrıştırınız.
                2. Bu bilgi, belge ve resimleri kullanarak bir pano hazırlayınız.
                3. Hazırlanan panoyu okulda sergileyiniz.


                Kendimizi Değerlendirelim
                Bu isimlerden, dikkatinizi en çok çeken güreşçi hangisidir. Nedenini belirtiniz?





              Arkadaşlarımızın Çalışmasını Değerlendirelim



              ●  Arkadaşlarınızın gruplar halinde yapmış oldukları çalışmaları, aşağıda verilen tablodaki
                 ölçütlere göre, uygun olan ölçütün sağındaki kutucuğa (X) koyarak değerlendiriniz.



                                                    Hiçbir
                     Gözlenecek davranışlar         zaman     Nadiren    Bazen      Sıklıkla    Her Zaman
                                                      (1)       (2)        (3)        (4)          (5)


             Çalışmalar planlı şekilde yapılmıştır.
             Grup üyeleri arasında etkin olarak görev
             dağılımı yapılmıştır.
             Grup üyeleri birbirlerinin fikirlerine değer
             vererek iletişim sağlamıştır.
             Görsel ve yazılı kaynaklardan yeterince
             faydalanılmıştır.
             Yapılan çalışmanın sunumu etkinliğin ama-
             cına uygundur.

             Grup işbirliği içinde çalışmıştır.
             Grup üyelerinin, sonucu kendi aralarında
             paylaştığı anlaşılmaktadır.
             Grup üyeleri, karşılıklı saygı çerçevesinde
             çalışma yapmıştır.






              18
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25