Page 85 - GÜREŞ
P. 85
1. Etkinlik
Amaç:
Güreşte eleme sistemini kavramak.
İşleniş süreci:
1- Öğretmeninizin rehberliğinde sınıf yoklama listesinden 16 kişi belirleyerek, direkt
eleme usulüne göre eşleştirme yapınız.
2- Yaptığınız eşleştirmedeki 2 ve 14 numaralı isimleri finale taşıyınız.
3- Finale taşıdığınız 2 ve 14 numaralı isimlere göre, repechage maçlarını belirleyiniz.
4- Final ve repechage maçlarına göre, sizin belirlediğiniz kişilerden dereceye giren ilk
dört ismi yazınız (1.2.3.3.).
5- Yaptığınız eşleştirme şemalarından birini, öğretmenin kontrolünden sonra, sınıf
panosunda sergileyiniz.
Kendimizi değerlendirelim:
Etkinlikte yaptığınız eleme sistemi, başka hangi spor branşlarında kullanılabilir?
Düşünelim-Yorumlayalım!
Güreşte eleme sisteminin adil olup olmadığını arkadaşlarınızla değerlendiriniz.
83