Page 85 - GÜREŞ
P. 85

1. Etkinlik









                Amaç:


                Güreşte eleme sistemini kavramak.

                İşleniş süreci:


                1- Öğretmeninizin rehberliğinde sınıf yoklama listesinden 16 kişi belirleyerek, direkt
                   eleme usulüne göre eşleştirme yapınız.

                2- Yaptığınız eşleştirmedeki 2 ve 14 numaralı isimleri finale taşıyınız.


                3- Finale taşıdığınız 2 ve 14 numaralı isimlere göre, repechage maçlarını belirleyiniz.


                4- Final ve repechage maçlarına göre, sizin belirlediğiniz kişilerden dereceye giren ilk
                   dört ismi yazınız (1.2.3.3.).


                5- Yaptığınız eşleştirme şemalarından birini, öğretmenin kontrolünden sonra, sınıf
                   panosunda sergileyiniz.





                Kendimizi değerlendirelim:


                Etkinlikte yaptığınız eleme sistemi, başka hangi spor branşlarında kullanılabilir?













               Düşünelim-Yorumlayalım!









                Güreşte eleme sisteminin adil olup olmadığını arkadaşlarınızla değerlendiriniz.







                                                                                                       83
   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90