Page 126 - TAKIM SPORLARI 10
P. 126

Voleybolda Smaç ve Blok Kontrol Kablosu
         Bu  kontrol  tablosu  öğrencinin  şut  çalışmaları  sırasında  yapması  gereken  davranışları  kapsamaktadır.
         Öğrencinin davranışı yapabilme durumuna göre en uygun seçenek öğretmen tarafından “X” ile işaretlenir.
         ‘Kısmen Yapabiliyor’ ve ‘Yapamıyor’ işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.
         Öğrencinin Adı ve Soyadı:


         Sınıfı ve Numarası:
                                                                                                   Yapamıyor  Kısmen   Yapabiliyor  Yapabiliyor





         Gözlenecek Beceri: Smaç
         Adımlamaya doğru açıdan başlıyor mu?
         Sıçrama adımı doğru zamanda ve doğru açıda mı?
         Ayağın topla buluşması esnasında topun hızını yumuşatıyor mu?
         Sıçramak için kol savurması yapıyor mu?
         Topla en yüksek noktada buluşuyor mu?
         Topa vuruş ve bilek hareketi doğru mu?
         Smaç vuruşu ardından file ihlali yapıyor mu?
         Gözlenecek Beceri: Blok
         Temel duruş doğru mu?
         Oyuncu topu ve rakibi takip ediyor mu?
         Zamanlamayı doğru yapıyor mu?
         Ellerini karşı sahaya uzatabiliyor mu?
         Gözleriyle topu takip ediyor mu?
         Eşli bloklarda uyum var mı?

         Öğretmenin öğrenci hakkında görüşleri: ..................................................................................................
         ........................................................................................................................................................................
         ........................................................................................................................................................................
         ........................................................................................................................................................................
         ........................................................................................................................................................................
         ........................................................................................................................................................................
         ........................................................................................................................................................................


































                                                           124
   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131