Page 126 - TAKIM SPORLARI 10
P. 126
Voleybolda Smaç ve Blok Kontrol Kablosu
Bu kontrol tablosu öğrencinin şut çalışmaları sırasında yapması gereken davranışları kapsamaktadır.
Öğrencinin davranışı yapabilme durumuna göre en uygun seçenek öğretmen tarafından “X” ile işaretlenir.
‘Kısmen Yapabiliyor’ ve ‘Yapamıyor’ işaretlemelerinde gerekli çalışmalar için geri bildirimler verilmelidir.
Öğrencinin Adı ve Soyadı:
Sınıfı ve Numarası:
Yapamıyor Kısmen Yapabiliyor Yapabiliyor
Gözlenecek Beceri: Smaç
Adımlamaya doğru açıdan başlıyor mu?
Sıçrama adımı doğru zamanda ve doğru açıda mı?
Ayağın topla buluşması esnasında topun hızını yumuşatıyor mu?
Sıçramak için kol savurması yapıyor mu?
Topla en yüksek noktada buluşuyor mu?
Topa vuruş ve bilek hareketi doğru mu?
Smaç vuruşu ardından file ihlali yapıyor mu?
Gözlenecek Beceri: Blok
Temel duruş doğru mu?
Oyuncu topu ve rakibi takip ediyor mu?
Zamanlamayı doğru yapıyor mu?
Ellerini karşı sahaya uzatabiliyor mu?
Gözleriyle topu takip ediyor mu?
Eşli bloklarda uyum var mı?
Öğretmenin öğrenci hakkında görüşleri: ..................................................................................................
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................
124