Page 216 - TAKIM SPORLARI 11
P. 216

Değişik kale atışı öncesi aldatmaları uyguluyor mu?
             Değişik kale atışları uyguluyor mu?

             Çapraz geçişi uyguluyor mu?
             Düz dalmayı uyguluyor mu?
             Pozisyon değiştirmeyi uyguluyor mu?
             Verkaçı uyguluyor mu?
             Pivot ve oyun kurucularla iş birliği içinde bulunuyor mu?
             Ters ayakla sıçrayarak atış uyguluyor mu?
             Öğretmenin öğrenci hakkında görüşleri: .......................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................
             .............................................................................................................................................................................................




            Not: Öğretmen bu kontrol tablosunu örnek alarak farklı becerileri içeren kontrol tabloları oluşturabilir.




























































                                                           214
   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221