Page 77 - Profesyonel Öğrenme Toplulukları Olarak Zümreler
P. 77

Biçimlendirici ve Özetleyici Değerlendirme Analizi Şablonu




            Öğretmen: …………………………………………………..                    Tarih: ………………………………………………………………..

            Dersin adı: …………………………………………………..                  Şube: …………………………………………………………

                                                       Zümre Hedefi



                                           Ölçülmesi Hedeflenen (Öncelikli) Kazanım(Lar)



                                                  Ortak Değerlendirme Analizi


            Hedefe ulaşmak için zümre tarafından belirlenen yeterlilik standardını karşılayan öğrenci sayısı ve   …………….. (%...)
            yüzdesi

            Hedefe ulaşmak için zümre tarafından belirlenen yeterlilik standardını karşılamayan öğrenci sayısı   …….. (%...)
            ve yüzdesi

            Sınıf ortalaması:                                                          ………

            Standart sapma                                                             ………..

            Test maddesi analizi (Öğrencilerin yarısından fazlasının yanlış cevapladığı soruyu/soruları belirtin.)   ……



                                                        Müdahaleler

                    Öğrenciler öğrenmediğinde ne yapacağız?           Öğrenciler öğrendiklerinde ne yapacağız?
               Hangi yeniden öğretim stratejileri kullanılacak? (Tekrar
                                                              Hangi zenginleştirme ve derinleştirme stratejileri kullanılacak?
                       anlatma, küçük grup çalışması vb.)




                 Müdahalenin başarılı olduğunu nasıl anlayacağız?


            Ortak biçimlendirici
            değerlendirme
            Müdahalenin sonunda      % ……………..
            belirlenen yeterlilik standardını
            karşılayan öğrenci yüzdesi

           Not: Bu şablon, notla değerlendirilen yazılı sınavlar için de kullanılabilir. Standart kullanılan ölçme aracının türü ve kullanım
           amacına göre zümre tarafından belirlenmelidir. Bu şablon, yazılı sınavların analizinde kullanılacak ise standart ders geçme
           notu olan 50 olarak alınabilir. Ancak standardın belirlenmesinde öğrenci düzeyi mutlaka dikkate alınmalıdır.







                                                           70
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82