Page 32 - 3 ADIM DENEME SINAVI YDT KİTAP 2.ADIM
P. 32

YDT • İngilizce                                                       2. ADIM • 1. DENEME


                                                           65.  Self-regulation—the ability to keep calm, manage
            64. - 69. sorularda, verilen İngilizce cümleye anlamca
                                                               strong emotions, and react sensibly to one’s
            en yakın Türkçe cümleyi bulunuz.
                                                               surroundings—is crucial for children to succeed
           64.  It  is commonly  known that our brains  have  a   in a variety of settings, including academics,
               significant effect on who we are, which is why an   friendships, and family life.
               attempt is made in beauty contests to evaluate the
               level of intellect the contestants possess.     A)  Öz-düzenleme;  çocukların  sakin  kalma,  güçlü
                                                                  duyguları  yönetme  ve  çevrelerine  duyarlı  bir
               A)  Beynimizin  kim  olduğumuz  üzerinde  önemli   şekilde  tepki  verme  yeteneği  olup  onların
                  bir  etkiye  sahip  olduğu  yaygın  olarak  bilinir,  bu   akademik yaşamı, arkadaşlıkları ve aile yaşamı
                  nedenle  güzellik  yarışmalarında  yarışmacıların   dahil  olmak  üzere  çeşitli  ortamlarda  başarılı
                  sahip  olduğu  zeka  düzeyi  değerlendirilmeye   olmaları için çok önemlidir.
                  çalışılır.                                   B)  Sakin kalma, güçlü duyguları yönetme ve kişinin
               B)  Güzellik  yarışmalarında  yarışmacıların  sahip   çevresine duyarlı bir şekilde tepki verme yeteneği
                  olduğu   zeka   düzeyinin   değerlendirilmeye   olan öz-düzenleme; çocukların akademik yaşam,
                  çalışılmasının sebebi, beynimizin kim olduğumuz   arkadaşlıklar  ve  aile  yaşamı  dahil  olmak  üzere
                  üzerinde  önemli  bir  etkiye  sahip  olduğunun   çeşitli  ortamlarda  başarılı  olmaları  için  çok
                  bilinmesidir.                                   önemlidir.
               C)  Beynimizin  kim  olduğumuz  üzerinde  önemli   C)  Çocuklarda  öz-düzenleme  yeteneği;  sakin
                  bir  etkisi  olduğu  herkes  tarafından  bilinir  ve  bu   kalmaları,  güçlü  duyguları  yönetmeleri  ve
                  sebeple  güzellik  yarışmalarında  yarışmacıların   çevrelerine duyarlı bir şekilde tepki vermelerinin
                  sahip  olduğu  zeka  düzeyi  değerlendirilmeye   yanı sıra akademik yaşam, arkadaşlıklar ve aile
                  çalışılır.                                      yaşamı  dahil  olmak  üzere  çeşitli  ortamlarda
               D)  Güzellik  yarışmalarında  yarışmacıların  sahip   başarılı olmaları için de çok önemlidir.
                  olduğu   zeka   düzeyinin   değerlendirilmeye   D)  Sakin kalma, güçlü duyguları yönetme ve kişinin
                  çalışılması, beynimizin kim olduğumuz üzerinde   çevresine duyarlı bir şekilde tepki verme yeteneği
                  önemli bir etkiye sahip olmasından ileri gelir.  ile  birlikte  öz-düzenleme  becerisi;  çocukların
               E)  Beynimizin  kim  olduğumuz  üzerinde  önemli  bir   akademik  yaşam,  arkadaşlıklar  ve  aile  yaşamı
                  etkisi  olduğu  yaygın  bir  bilgidir,  bunun  sonucu   dahil  olmak  üzere  çeşitli  ortamlarda  başarılı
                  olarak da güzellik yarışmalarında yarışmacıların   olmaları için çok önemlidir.
                  sahip  olduğu  zeka  düzeyi  değerlendirilmeye   E)  Çocukların  akademik  yaşam,  arkadaşlıklar
                  çalışılır.                                      ve  aile  yaşamı  dahil  olmak  üzere  çeşitli
                                                                  ortamlarda başarılı olmaları için çok önemli olan
                                                                  öz-düzenleme;  sakin  kalma,  güçlü  duyguları
                                                                  yönetme ve kişinin çevresine duyarlı bir şekilde
                                                                  tepki verme yeteneğidir.




















           12. SINIF                                   30                             Diğer sayfaya geçiniz.
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37