Page 99 - Psikoloji 11 | Kavram Öğretimi Kitabı
P. 99
PSİKOLOJİ 11 KAYNAKÇA
Kavram Öğretimi Çalışması
Gözütok, D. (2007). Öğretim ilke ve yöntemleri. Ankara: Ekinoks Mental Health: Resilience (Derleme) Sağlık Bilimleri Fakültesi
Yayınları Hemşirelik Dergisi. 82-89G, Arslan. Yetişkin Psikolojik Sağlamlık
Ölçeği’nin (YPSÖ) Psikometrik Özellikleri: Geçerlik ve Güvenirlik
Bono, E. (1998) Altı ayakkabılı uygulama tekniği. İstanbul: Remzi Çalışması Ege Eğitim Dergisi 2015 (16) 2: 344-357
Kitabevi
F, Öz., E, B, Yılmaz. (2009). Ruh sağlığının korunmasında önemli
Çalışma No.: 33 bir kavram: psikolojik sağlamlık A Significant Concept in Protecting
Mental Health: Resilience (Derleme) Sağlık Bilimleri Fakültesi
Karaçay B, Beyin,hafıza ve hafızanın genleri. file:///C:/Users/eren/ Hemşirelik Dergisi. 82-89
OneDrive/Desktop/beyinhafizagenleri2010.pdf (derlendi)
G, Arslan. (2015) Psikolojik Sağlamlık Ölçeği’nin (YPSÖ) psikomet-
Sweatt, D.J., Mechanism of memory., Elsevier, 2003. Hathaway, W., rik özellikleri: geçerlik ve güvenirlik çalışması Ege Eğitim Dergisi.
(16) 2: 344-357
“The day one man’s memory died.”, Hartford Courant, 22 Aralık
2002.
Çalışma No.: 40
Carey, B. 2008 “H.M., an unforgettable amnesiac,dies at 82. at 82”,
New York Times. Akran Zorbalığı ve Çözüm Yolları (video) 15.01.2022 tarihinde
psikonom.com adresinden erişildi.
http://www.biyolojiegitim.yyu.edu.tr/bmk/beyinhafizagenleri2010.pdf
Çalışma No.: 41
Çalışma No.: 34
Özgür, G., Yörükoğlu, G., & Baysan-Arabacı, L. (2011). Lise öğren-
Zorlu, G. (2016). Sağlık yüksekoukulu öğrencilerinde duygusal zeka cilerinin şiddet algıları, şiddet eğilim düzeyleri ve etkileyen faktör-
ile meslek algısı ilşkisine yönelik bir alan araştırması. Kurumları ler. Psikiyatri Hemşireliği Dergisi, 2(2), 53-60.
İşletmeciliği Anabilim Dalı Yüksek Lisans Tezi
Çalışma No.: 42
Göçet, E. (2006). Üniversite öğrencilerinin duygusal zeka düzeyleri
ile stresle başa çıkma tutumları arasındaki ilişki. Sakarya Üniversi-
tesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yüksek Lisans Tezi https://psikiyatri.org.tr/halka-yonelik/23/depresyon
https://psikiyatri.org.tr/halka-yonelik/29/obsesif-kompulsif-bozukluk
Doğan S., Şahin F.(2007) Duygusal zeka: Tarihsel gelşimi ve ör-
gütler için önemine kavramsal bir bakış.Sosyal Bilimler Enstitüsü Çalışma No.: 43
Dergisi Cilt 16 Sayı 1
https://bilimgenc.tubitak.gov.tr/makale/ekran-bagimlisi-misiniz
Erdoğdu, M.Y., (2008) Duygusal zekanın bazı değişkenler açısından
incelenmesi. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi Kış-2008 C.7 S.23 https://tbm.org.tr/media/kitaplar/TBM_lise_teknoloji_icerik_web.pdf
(62-76) ISSN:1304-0278
Çalışma No.: 44
Çalışma No.: 35
Aydın, R. Ruh sağlığı meslekleri ve görev tanımları. Türk Psikolojik
İnanç, B., Yerlikaya, E. (2012). Kişilik kuramları. Pegem Yayınları Danışma ve Rehberlik Derneği, 20 Aralık 2021 tarihinde https://pdr.
org.tr/2020/12/22/ruh-sagligi-meslekleri-ve-gorev-tanimlari/ adre-
Somer, O., Korkmaz, M., Tatar, A. (2002). Beş faktör kişilik envan- sinden erişilmiştir.
teri’nin geliştirilmesi: ölçek ve alt ölçeklerin oluşturulması. Türk
Psikoloji Dergisi. 17 (49), 21 - 33 Prochaska, J.O. Norcross, J.C. (2014). Psikoterapi sistemleri:Teori-
ler ötesi bir çözümleme. (T. Özakkaş, Editör). İstanbul. Psikoterapi
Çalışma No.: 37 Enstütüsü Eğitim Yayınları, s.4-7
https://burem.boun.edu.tr/node/50 linkinden alıntılanarak düzenlen-
miştir.
Eskin, M., Harlak, H., Demirkıran, F., Dereboy, Ç. (2013)Algılanan
stres ölçeğinin
Türkçeye uyarlanması: güvenirlik ve geçerlik analizi.
Yeni Symposium Journal. 51 (3): 132-140.)
Çalışma No.: 38
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, Yıl: 4, Sayı: 36, Aralık2016,
s. 324-338)
Çalışma No.: 39
Polatcı, S., Irk, E., Gültekin, Z., Sobacı, F., (2017). Psikolojik da-
yanıklılık ve kişilik özellikleri tatmin dzeyini etkiler mi? Süleyman
Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Yıl: 2017/4,
Sayı:29, s.553-578 Journal of Süleyman Demirel University Institu-
te of Social Sciences Year: 2017/4, Number:29, p.553-578
G, Arslan. (2015). Yetişkin Psikolojik Sağlamlık Ölçeği’nin (YPSÖ)
Psikometrik Özellikleri: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması Ege
Eğitim Dergisi. (16) 2: 344-357
96