Page 99 - Psikoloji 11 | Kavram Öğretimi Kitabı
P. 99

PSİKOLOJİ 11                                                                 KAYNAKÇA
          Kavram Öğretimi Çalışması

          Gözütok, D. (2007). Öğretim ilke ve yöntemleri. Ankara: Ekinoks   Mental Health: Resilience (Derleme) Sağlık Bilimleri Fakültesi
          Yayınları                                     Hemşirelik Dergisi. 82-89G, Arslan. Yetişkin Psikolojik Sağlamlık
                                                        Ölçeği’nin (YPSÖ) Psikometrik Özellikleri: Geçerlik ve Güvenirlik
          Bono, E. (1998) Altı ayakkabılı uygulama tekniği. İstanbul: Remzi   Çalışması Ege Eğitim Dergisi 2015 (16) 2: 344-357
          Kitabevi
                                                        F, Öz., E, B, Yılmaz. (2009). Ruh sağlığının korunmasında önemli
          Çalışma No.: 33                               bir kavram: psikolojik sağlamlık A Significant Concept in Protecting
                                                        Mental Health: Resilience (Derleme) Sağlık Bilimleri Fakültesi
          Karaçay B, Beyin,hafıza ve hafızanın genleri. file:///C:/Users/eren/  Hemşirelik Dergisi. 82-89
          OneDrive/Desktop/beyinhafizagenleri2010.pdf (derlendi)
                                                        G, Arslan. (2015) Psikolojik Sağlamlık Ölçeği’nin (YPSÖ) psikomet-
          Sweatt, D.J., Mechanism of memory., Elsevier, 2003. Hathaway, W.,   rik özellikleri: geçerlik ve güvenirlik çalışması Ege Eğitim Dergisi.
                                                        (16) 2: 344-357
          “The day one man’s memory died.”, Hartford Courant, 22 Aralık
          2002.
                                                        Çalışma No.: 40
          Carey, B. 2008 “H.M., an unforgettable amnesiac,dies at 82. at 82”,
          New York Times.                               Akran Zorbalığı ve Çözüm Yolları (video) 15.01.2022 tarihinde
                                                        psikonom.com adresinden erişildi.
          http://www.biyolojiegitim.yyu.edu.tr/bmk/beyinhafizagenleri2010.pdf
                                                        Çalışma No.: 41
          Çalışma No.: 34
                                                        Özgür, G., Yörükoğlu, G., & Baysan-Arabacı, L. (2011). Lise öğren-
          Zorlu, G. (2016). Sağlık yüksekoukulu öğrencilerinde duygusal zeka   cilerinin şiddet algıları, şiddet eğilim düzeyleri ve etkileyen faktör-
          ile meslek algısı ilşkisine yönelik bir alan araştırması. Kurumları   ler. Psikiyatri Hemşireliği Dergisi, 2(2), 53-60.
          İşletmeciliği Anabilim Dalı Yüksek Lisans Tezi
                                                        Çalışma No.: 42
          Göçet, E. (2006). Üniversite öğrencilerinin duygusal zeka düzeyleri
          ile stresle başa çıkma tutumları arasındaki ilişki. Sakarya Üniversi-
          tesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yüksek Lisans Tezi   https://psikiyatri.org.tr/halka-yonelik/23/depresyon
                                                        https://psikiyatri.org.tr/halka-yonelik/29/obsesif-kompulsif-bozukluk
          Doğan S., Şahin F.(2007) Duygusal zeka: Tarihsel gelşimi ve ör-
          gütler için önemine kavramsal bir bakış.Sosyal Bilimler Enstitüsü   Çalışma No.: 43
          Dergisi Cilt 16 Sayı 1
                                                        https://bilimgenc.tubitak.gov.tr/makale/ekran-bagimlisi-misiniz
          Erdoğdu, M.Y., (2008) Duygusal zekanın bazı değişkenler açısından
          incelenmesi. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi Kış-2008 C.7 S.23   https://tbm.org.tr/media/kitaplar/TBM_lise_teknoloji_icerik_web.pdf
          (62-76) ISSN:1304-0278
                                                        Çalışma No.: 44
          Çalışma No.: 35
                                                        Aydın, R. Ruh sağlığı meslekleri ve görev tanımları. Türk Psikolojik
          İnanç, B., Yerlikaya, E. (2012). Kişilik kuramları. Pegem Yayınları   Danışma ve Rehberlik Derneği, 20 Aralık 2021 tarihinde https://pdr.
                                                        org.tr/2020/12/22/ruh-sagligi-meslekleri-ve-gorev-tanimlari/ adre-
          Somer, O., Korkmaz, M., Tatar, A. (2002). Beş faktör kişilik envan-  sinden erişilmiştir.
          teri’nin geliştirilmesi: ölçek ve alt ölçeklerin oluşturulması. Türk
          Psikoloji Dergisi. 17 (49), 21 - 33           Prochaska, J.O. Norcross, J.C. (2014). Psikoterapi sistemleri:Teori-
                                                        ler ötesi bir çözümleme. (T. Özakkaş, Editör). İstanbul. Psikoterapi
          Çalışma No.: 37                               Enstütüsü Eğitim Yayınları, s.4-7
          https://burem.boun.edu.tr/node/50 linkinden alıntılanarak düzenlen-
          miştir.
          Eskin, M., Harlak, H., Demirkıran, F., Dereboy, Ç. (2013)Algılanan
          stres ölçeğinin
          Türkçeye uyarlanması: güvenirlik ve geçerlik analizi.
          Yeni Symposium Journal. 51 (3): 132-140.)
          Çalışma No.: 38

          Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, Yıl: 4, Sayı: 36, Aralık2016,
          s. 324-338)
          Çalışma No.: 39

          Polatcı, S., Irk, E., Gültekin, Z., Sobacı, F., (2017). Psikolojik da-
          yanıklılık ve kişilik özellikleri tatmin dzeyini etkiler mi? Süleyman
          Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Yıl: 2017/4,
          Sayı:29, s.553-578 Journal of Süleyman Demirel University Institu-
          te of Social Sciences Year: 2017/4, Number:29, p.553-578

          G, Arslan. (2015). Yetişkin Psikolojik Sağlamlık Ölçeği’nin (YPSÖ)
          Psikometrik Özellikleri: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması Ege
          Eğitim Dergisi. (16) 2: 344-357
          96
   94   95   96   97   98   99   100   101