Page 98 - Psikoloji 11 | Kavram Öğretimi Kitabı
P. 98
KAYNAKÇA PSİKOLOJİ 11
Kavram Öğretimi Çalışması
rescues learning from interference, Neurobiology of Learning and
Memory. 122, 50-62. 16 Aralık 2021 tarihinde https://www.scien- Çalışma No.: 28
cedirect.
Topss of the American Psychological Association,( August 2013)
com/science/article/abs/pii/S1074742714002135?via%3Dihub#! Learnıng A Five-Day Unıt Lesson Plan For High School Psycho-
adresinden erişilmiştir. 8.Walker, M.P. (2019). Niçin uyuruz? (Tez- logy Teachers
can, S.S. Çev.) Pegasus Yayınları. s.237-251
Bryan, C., Law, A. (2013).“Psychology” essentials pearson educa-
Özbaydar, S. (1971). Rüyaların fonksiyonu. İstanbul: Baha Matbaası tion limited
https://acikders.ankara.edu.tr /Öğrenme/Öğrenmede Bilişsel Yak-
Çalışma No.: 22 laşımlar
Siegel, D. J. (2021). Beynin bilinçli farkındalığı. (T. Özakkaş,
editör). İstanbul. Psikoterapi Enstütüsü Eğitim Yayınları. s.7,8,9,10- Bayraklı, B. https://cdn2.beun.edu.tr /Öğrenme Yaklaşım ve Ku-
334 ramları.
Özakkaş, T. , Sezgin, B., Özen,E. (2020). Hipnozun klinikte kullanı- Bilimsel ve Teknik Yayınları Çeviri Vakfı. Bandura’nın Bobo Bebek
mı. Hipnoterapi. Kocaeli: Psikoterapi Enstitüsü Yayınları Deneyi Sosyal Öğrenme (Video) Khan Akademi Online Web sitesi:
15 Aralık 2021 tarihinde http://www.khanacademy.org.tr/video.
Telli A. (2020). Hipnoz ve bilimde kullanım alanları. Dergipark, J asp?ID=9242 adresinden erişilmiştir.
Med Palliat Care; 1(4): 109-112. 16 Aralık 2020 tarihinde https://
dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1187697 adresinden eri- https://cdn-acikogretim.istanbul.edu.tr /Psikolojiye Giriş I
şildi.
Çalışma No.: 29
Karakelle, Ş. S. Psikolojiye giriş. İstanbul Üniversitesi Açık ve
Uzaktan Eğitim Fakültesi Online Web sitesi: 10 Aralık 2021 tarihin- Topss of the American Psychological Association,( August 2013)
de https://cdn-acikogretim.istanbul.edu.tr/auzefcontent/19_20_Guz/ Learnıng A Five-Day Unıt Lesson Plan For High School Psycho-
psikolojiye_giris_1/5/index.html adresinden erişildi. logy Teachers
Çalışma No.: 23 Bryan, C., Law, A. (2013) “Psychology” essentials pearson educa-
tion limited
Aronson, E., Wilson, T. D., Akert R. M.(2012).Sosyal psikoloji.. (O.
Gündüz, Çev.). İstanbul: Kaknüs Yayınevi. https://acikders.ankara.edu.tr /Öğrenme/Öğrenmede Bilişsel Yak-
laşımlar
Budak, S. (2021). Psikoloji sözlüğü. Ankara:Bilim ve Sanat Yayınları.
Bayraklı, B. Öğrenme yaklaşım ve kuramları/https://cdn2.beun.edu.tr
Çalışma No.: 24
https://cdn-acikogretim.istanbul.edu.tr /Psikolojiye giriş I
Seven, M. A., Engin, A. O. (2008), Öğrenmeyi etkileyen faktörler.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstütüsü Dergisi. Cilt 12, Sayı Çalışma No.: 30
2, 189 - 212, 18.02.2010
Çavuşoğlu, S. (2007) Öğrenilmiş Çaresizlik Teorisi Üzerine Bir
Keleş, E., Çepni, S., (2006). Beyin ve öğrenme. Türk Fen Eğitimi Araştırma: Türk Kamu Yönetiminde Reform Çabalarının Çalışanlar
Dergisi. 3(2) Üzerinde Davranışsal Etkilerinin incelenmesi. Yüksek lisans tezi.
Kocaeli
Çalışma No.: 25 Barutçu, E., Çöllü, B.C. (2020). Öğrenilmiş Çaresizlik ile Güdülen-
me Arasındaki İlişki: Pamukkale Üniversitesi Öğrencileri Üzerinde
Tutar, H. (2016). Sosyal psikoloji. Seçkin Yayıncılık. Bir Araştırma. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari
Bilimler Fakültesi Dergisi. 25. S.1. s.1-13.
Kağıtçıbaşı, Ç. Cemalcılar, Z. (2014). Dünden bugüne insan ve
insanlar sosyal psikolojiye giriş İstanbul: Evrim Yayınevi
Çalışma No.: 31
Çalışma No.: 26 Seven, M.A., Engin, A. O. (2008), Öğrenmeyi Etkileyen Faktörler.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstütüsü Dergisi. Cilt 12, Sayı
Atkınson, R. L., Atkınson, R. C., Smıth, E. E., Bem, D. J., Nolen, 2, 189 - 212, 18.02.2010
S.- Hoeksema(2006). Psikolojiye giriş. (Y. Alogan, Çev.). Ankara:
Arkadaş Yayınevi. (Orijinal eserin yayın tarihi 1953). Keleş, E., Çepni, S., (2006). Beyin ve Öğrenme. Türk Fen Eğitimi
Dergisi. 3(2)
May, R. (2013). Kendini arayan insan. (K.Işık, Çev.). İstanbul:
Okyan Us Yayınevi
Çalışma No.: 32
Çalışma No.: 27
Düşünme ve eleştirel düşünme.(cankaya.edu.tr)
Atkınson, R. L., Atkınson, R. C., Smıth, E. E., Bem, D. J., Nolen,
S.- Hoeksema(2006). Psikolojiye giriş. (Y. Alogan, Çev.). Ankara:
Arkadaş Yayınevi. (Orijinal eserin yayın tarihi 1953).
Elden, M. (2003). Hedef kitle davranışlarını etkileyen psikolojik bir
faktör olarak öğrenme. Öğrenme ve reklam ilişkisi. Gazi Üniversite-
si İletişim Fakültesi Dergisi. s.1-30
95