Page 98 - Psikoloji 11 | Kavram Öğretimi Kitabı
P. 98

KAYNAKÇA                                                                        PSİKOLOJİ 11
                                                                                        Kavram Öğretimi Çalışması

            rescues learning from interference, Neurobiology of Learning and
            Memory. 122, 50-62. 16 Aralık 2021 tarihinde https://www.scien-  Çalışma No.: 28
            cedirect.
                                                           Topss of the American Psychological Association,( August 2013)
            com/science/article/abs/pii/S1074742714002135?via%3Dihub#!   Learnıng A Five-Day Unıt Lesson Plan For High School Psycho-
            adresinden erişilmiştir. 8.Walker, M.P. (2019). Niçin uyuruz? (Tez-  logy Teachers
            can, S.S. Çev.) Pegasus Yayınları. s.237-251
                                                           Bryan, C., Law, A. (2013).“Psychology” essentials pearson educa-
            Özbaydar, S. (1971). Rüyaların fonksiyonu. İstanbul: Baha Matbaası  tion limited
                                                           https://acikders.ankara.edu.tr /Öğrenme/Öğrenmede Bilişsel Yak-
             Çalışma No.: 22                               laşımlar
             Siegel, D. J. (2021). Beynin bilinçli farkındalığı. (T. Özakkaş,
            editör). İstanbul. Psikoterapi Enstütüsü Eğitim Yayınları. s.7,8,9,10-  Bayraklı, B. https://cdn2.beun.edu.tr  /Öğrenme Yaklaşım ve Ku-
            334                                            ramları.

             Özakkaş, T. , Sezgin, B., Özen,E. (2020). Hipnozun klinikte kullanı-  Bilimsel ve Teknik Yayınları Çeviri Vakfı. Bandura’nın Bobo Bebek
            mı. Hipnoterapi. Kocaeli: Psikoterapi Enstitüsü Yayınları  Deneyi Sosyal Öğrenme (Video) Khan Akademi Online Web sitesi:
                                                           15 Aralık 2021 tarihinde http://www.khanacademy.org.tr/video.
             Telli A. (2020). Hipnoz ve bilimde kullanım alanları. Dergipark, J   asp?ID=9242 adresinden erişilmiştir.
            Med Palliat Care; 1(4): 109-112. 16 Aralık 2020 tarihinde https://
            dergipark.org.tr/tr/download/article-file/1187697 adresinden eri-  https://cdn-acikogretim.istanbul.edu.tr /Psikolojiye Giriş I
            şildi.
                                                           Çalışma No.: 29
            Karakelle, Ş. S. Psikolojiye giriş. İstanbul Üniversitesi Açık ve
            Uzaktan Eğitim Fakültesi Online Web sitesi: 10 Aralık 2021 tarihin-  Topss of the American Psychological Association,( August 2013)
            de https://cdn-acikogretim.istanbul.edu.tr/auzefcontent/19_20_Guz/  Learnıng A Five-Day Unıt Lesson Plan For High School Psycho-
            psikolojiye_giris_1/5/index.html adresinden erişildi.  logy Teachers

             Çalışma No.: 23                               Bryan, C., Law, A. (2013) “Psychology” essentials pearson educa-
                                                           tion limited
            Aronson, E., Wilson, T. D., Akert R. M.(2012).Sosyal psikoloji.. (O.
            Gündüz, Çev.). İstanbul: Kaknüs Yayınevi.      https://acikders.ankara.edu.tr /Öğrenme/Öğrenmede Bilişsel Yak-
                                                           laşımlar
            Budak, S. (2021). Psikoloji sözlüğü. Ankara:Bilim ve Sanat Yayınları.
                                                           Bayraklı, B. Öğrenme yaklaşım ve kuramları/https://cdn2.beun.edu.tr
             Çalışma No.: 24
                                                           https://cdn-acikogretim.istanbul.edu.tr /Psikolojiye giriş I
            Seven, M. A., Engin, A. O. (2008),  Öğrenmeyi etkileyen faktörler.
            Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstütüsü Dergisi. Cilt 12, Sayı   Çalışma No.: 30
            2, 189 - 212, 18.02.2010
                                                           Çavuşoğlu, S. (2007)  Öğrenilmiş Çaresizlik Teorisi Üzerine Bir
            Keleş, E., Çepni, S., (2006). Beyin ve öğrenme. Türk Fen Eğitimi   Araştırma: Türk Kamu Yönetiminde Reform Çabalarının Çalışanlar
            Dergisi. 3(2)                                  Üzerinde Davranışsal Etkilerinin incelenmesi. Yüksek lisans tezi.
                                                           Kocaeli
             Çalışma No.: 25                               Barutçu, E., Çöllü, B.C. (2020). Öğrenilmiş Çaresizlik ile Güdülen-
                                                           me Arasındaki İlişki: Pamukkale Üniversitesi Öğrencileri Üzerinde
            Tutar, H. (2016). Sosyal psikoloji. Seçkin Yayıncılık.  Bir Araştırma. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari
                                                           Bilimler Fakültesi Dergisi. 25. S.1. s.1-13.
            Kağıtçıbaşı, Ç. Cemalcılar, Z. (2014). Dünden bugüne insan ve
            insanlar sosyal psikolojiye giriş İstanbul: Evrim Yayınevi
                                                           Çalışma No.: 31
             Çalışma No.: 26                               Seven, M.A.,   Engin, A. O. (2008),  Öğrenmeyi Etkileyen Faktörler.
                                                           Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstütüsü Dergisi. Cilt 12, Sayı
            Atkınson, R. L., Atkınson, R. C., Smıth, E. E., Bem, D. J., Nolen,   2, 189 - 212, 18.02.2010
            S.- Hoeksema(2006). Psikolojiye giriş. (Y. Alogan, Çev.). Ankara:
            Arkadaş Yayınevi. (Orijinal eserin yayın tarihi 1953).  Keleş, E., Çepni, S., (2006). Beyin ve Öğrenme. Türk Fen Eğitimi
                                                           Dergisi. 3(2)
            May, R. (2013). Kendini arayan insan. (K.Işık, Çev.). İstanbul:
            Okyan Us Yayınevi
                                                           Çalışma No.: 32
             Çalışma No.: 27
                                                           Düşünme ve eleştirel düşünme.(cankaya.edu.tr)
             Atkınson, R. L., Atkınson, R. C., Smıth, E. E., Bem, D. J., Nolen,
             S.- Hoeksema(2006). Psikolojiye giriş. (Y. Alogan, Çev.). Ankara:
             Arkadaş Yayınevi. (Orijinal eserin yayın tarihi 1953).
             Elden, M. (2003). Hedef kitle davranışlarını etkileyen psikolojik bir
             faktör olarak öğrenme. Öğrenme ve reklam ilişkisi. Gazi Üniversite-
             si İletişim Fakültesi Dergisi. s.1-30


                                                                                                    95
   93   94   95   96   97   98   99   100   101