Page 146 - Değerler Eğitimi
P. 146
2 SABRINIZI SABIR
Sınıf İçi Etkinlik NASIL ALIRSINIZ?
2. Görseli öğrencilerle inceleyiniz. Öğrencilerin verilen başlıkları örneklerle yorumlamasını, boş
bırakılan yerleri sınıfça tartışarak doldurmalarını isteyiniz.
BAŞARI
GÜÇ
HUZUR
SABRIN
SONUNDA
ÖZ GÜVEN
...................
....................
Görsel 1
3. Öğrencilerden hayatta en çok sabır gösterdiklerini düşündükleri zamanı hatırlayarak görseldeki
soruları cevaplamalarını, gönüllü olanların anılarını sınıfta paylaşmalarını isteyiniz.
Aradan Zaman
Neye Sabır Nasıl Sabırlı Sonucu Ne Geçtiğinde
Gösterdim? Oldum? Oldu? Aynı zorluğu
Hissettim mi?
Görsel 2
KONTROL LİSTESİ
Bu etkinlik kapsamında aşağıda listelenen değer içerikli tutum ve davranışlardan sahip olduğunuzu
düşündükleriniz için "Evet", sahip olmadığınızı düşündükleriniz için "Hayır"ı işaretleyiniz.
Değerlendirme Ölçütleri Evet Hayır
Sabrın aktif ve bilinçli bir hazırlık olduğunu bilirim.
Sabır sürecinin durağan bir faaliyet olmadığını düşünürüm.
Sabretmenin sonucu olumlu etkileyeceğini savunurum.
Sabırlı olmanın kişiyi geliştiren bir süreç olduğuna inanırım.
Sabrın geliştirilebilir bir yetenek olduğunu savunurum.
Hazırlayan: Fatih MALTEPE 145