Page 184 - GRAFİK TASARIM 11
P. 184

“Kurumsal kimlik tasarımı” konulu uygulama çalışmasında neler öğrendiğinizi belirlemek amacıyla öz
          değerlendirme formu geliştirilmiştir. Formu yönergeye uygun olarak doldurunuz.


           KURUMSAL KİMLİK UYGULAMASI
           ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU


          YÖNERGE: “Kurumsal kimlik tasarımı” ile ilgili gözlenmesi gereken beceriler aşağıda “ÖlÇÜTLER” sütununda lis-
          telenmiştir. Ölçütün karşısına gözlem sonucunuzu (X) ile işaretleyiniz.


             SIRA NO  ÖLÇÜTLER                                                           Evet  Hayır  Kısmen




           1    Adobe Illustrator programında Artboard Tool aracını kullanmayı öğrendim.
           2    Adobe Illustrator programında Rules ile kılavız çizgileri kullanmayı öğrendim.

           3    Adobe Illustrator programında kartvizit ölçülerini öğrendim.

                Adobe Illustrator programında kartvizitte kullanılan yazıların punto ölçüsünü öğren-
           4
                dim.
                Adobe Illustrator programında antetli kâğıtta yazışma alanı oluşturmak için logo ve
           5
                iletişim bilgilerinin nasıl yerleştirilmesi gerektiğini öğrendim.

           6    Adobe Illustrator programı ile antetli kâğıtta kulanılan iletişim bilgilerini yazarken kul-
                lanılacak uygun punto ölçüsünü öğrendim.
                Adobe Illustrator programı ile diplomat zarf tasarımında kullanılan boyutları öğren-
           7
                dim.

                Adobe Illustrator programı ile zarf tasarımı yaparken kullanılan yazılar için uygun pun-
           8    to ölçüsünü öğrendim.

                Adobe Illustrator programında kurumsal kimlik tasarım elemanlarının bütünlük oluş-
           9    turması gerektirdiğini öğrendim.


               DEĞERLENDİRME


               Çalışmalarınızı verimli şekilde sürdürebilmeniz için, işaretlediğiniz 9 (dokuz) seçenekten “Kısmen ve
               Hayır” seçeneklerinin 6 (altı) ve fazlası olması durumu, öğrenmenin yeterli olmadığını ve etkinliğin
               tekrar edilmesi gerektiğini gösterir.



















         182
   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189