Page 197 - GRAFİK TASARIM 11
P. 197

“Kitap kapağı tasarımı” konulu uygulama çalışmasında neler öğrendiğinizi belirlemek amacıyla öz değer-
            lendirme formu geliştirilmiştir. Formu yönergeye uygun olarak doldurunuz.


             KİTAP KAPAĞI TASARIMI UYGULAMASI
             ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU


            YÖNERGE: “Kitap kapağı tasarımı” ile ilgili gözlenmesi gereken beceriler aşağıda “ÖlÇÜTLER” sütununda listelen-
            miştir. Ölçütün karşısına gözlem sonucunuzu (X) ile işaretleyiniz.


                SIRA NO  ÖLÇÜTLER                                                           Evet  Hayır  Kısmen




              1   Adobe Illustrator programında Rules ile kılavız çizgileri kullanmayı öğrendim.
              2   İstenilen görseli Adobe Illustrator programında açtığım belgeye çağırmayı öğrendim.

              3   Adobe Illustrator programında Effect Gallery ile görsele filtre uygulamayı öğrendim.

                  Adobe Illustrator programında kitap kapağı tasarımı yaparken kitap kapağının boyutla-
              4
                  rını nasıl kullanmam gerektiğini öğrendim.
                  Adobe  Illustrator programında çalışma ekranında bulunan görsellerde kullanmak iste-
              5
                  mediğim alanlarda maskeleme işlemini nasıl yapabileceğimi öğrendim.

              6   Rectangle Tool aracını kullanarak şekiller oluşturmayı ve bu şekillere renk atamasının
                  nasıl yapılacağını öğrendm.
                  Kitap kapağı tasarımı yaparken kitap kapağında bulunması gereken ögelerin neler ol-
              7
                  duğunu öğrendim.

                  Adobe Illustrator programında Type Tool aracını kullanarak yazı yazma işleminin, pun-
              8   to ve font değişimlerinin nasıl yapılabileceğini öğrendim.


                 DEĞERLENDİRME


                 Çalışmalarınızı verimli şekilde sürdürebilmeniz için, işaretlediğiniz 8 (sekiz) seçenekten “Kısmen ve
                 Hayır” seçeneklerinin 6 (altı) ve fazlası olması durumu, öğrenmenin yeterli olmadığını ve etkinliğin
                 tekrar edilmesi gerektiğini gösterir.























                                                                                                    195
   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202