Page 11 - İMGESEL RESİM 11
P. 11
KİTABIN TANITIMI
2. İMGESEL TASARIM UYGULAMALARI ..........................................................80
2.1. Edebiyat Ürünleri ile İlgili İmgesel Tasarımlar ...........................................................80
2.1.1. Edebiyat ve Resim .......................................................................................................................... 80
2.1.2. Edebî Ürünün İmgesel Tasarımı ................................................................................................. 83
2.1.3. Türk Edebî Eserlerine Konu Olan Fantastik Tasvirler........................................................... 89
2.2. Ulusal Değerler ve Kahramanlarla İlgili İmgesel Tasarımlar ....................................93
2.3. Rüyalar ve Hayallerle İlgili İmgesel Tasarımlar ........................................................107
2.3.1. Cansız Bir Nesneyi Canlı Bir Varlıkla Birleştirme .................................................................109
2.3.2. İki veya Daha Fazla Canlı Varlığı Birleştirme ........................................................................110
2.3.3. Manzara ile Canlı Bir Varlığı Birleştirme ...............................................................................110
Ünite numarasını Karekod okuyucu ile taratarak resim, vi-
2.3.4. Manzara ile Teknolojiyi Birleştirme ........................................................................................111 gösterir. deo, animasyon, soru ve çözümleri vb. ilave
2.3.5. Bir Nesneyi Teknoloji veya Mekanikle Birleştirme ............................................................111 kaynaklara ulaşabileceğiniz barkod. Bunları Biliyor musunuz?
2.3.6. Herhangi Bir Nesneyi Gerçek Hayatta Olandan Daha Büyük veya Küçük Yapma ..112 Detaylı bilgi için http://kitap.eba.gov.tr/ Konuda yer alan bilgilere ek olarak
Ünite adını gösterir. karekod farklı, çarpıcı kültürel ve sanatsal
2.3.7. Bir Ögeyi Ait Olduğu Yerden Çıkarma ...................................................................................113 bilgileri içerir.
2.3.8. Otomatizmi Deneme ..................................................................................................................114
2.4. Sportif Etkinliklerle İlgili İmgesel Tasarımlar ..........................................................118
2.5. Sanat Etkinlikleri Konusunda İmgesel Tasarımlar ..................................................126
2.6. Gelenek, Görenek ve Eğlencelerle İlgili İmgesel Tasarımlar ...................................134
2.7. Manevi Değerlerimiz ile İlgili İmgesel Tasarımlar ....................................................142
KENDİMİZİ DEĞERLENDİRELİM ........................................................................................153
AKRAN DEĞERLENDİRME FORMU ....................................................................................154
ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU ...........................................................................................155
SÖZLÜK ...................................................................................................................................156
KAYNAKÇA ..............................................................................................................................159
GÖRSEL KAYNAKÇA ................................................................................................................160
CEVAP ANAHTARI ...................................................................................................................161
Ders İçi Etkinlik Ben Kimim?
Ders esnasında öğrencilerin öğretmen rehberliğinde Konu içeriğine uygun eser üretmiş
öğrendikleri bilgileri pekiştirmek amacıyla bireysel sanatçıların biyografilerinin yer
veya grup hâlinde yapacakları uygulamaları içerir. aldığı bölümü içerir.
9