Page 157 - İMGESEL RESİM 11
P. 157
İMGESEL TASARIM UYGULAMALARI
ÖZ DEĞERLENDİRME FORMU
Adı ve Soyadı :
Sınıfı :
Numarası :
YÖNERGE : Bu form, kendinizi değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır. “İmgesel Tasarım Uygulamaları”
ünitesindeki bilgi ve becerilerinizi en doğru şekilde ifade eden seçeneğin altına (a) işareti
koyunuz.
DERECELER
Sıra DEĞERLENDİRİLECEK TUTUM VE DAVRANIŞLAR İyi Orta Kabul Zayıf
No Edilebilir
4 3 2 1
Edebiyat ürünlerinden (şiir, öykü, masal, efsane, fabl, fıkra, ata-
1
sözü, deyim, anı vb.) yararlanarak imgesel tasarımlar yaparım.
Edebiyat ve resmin; olayları, kişileri, yaşantıları ve imgeleri ken-
2
di ifade araçları ile yorumlayan iki sanat dalı olduğunu bilirim.
Ulusal değerler ve kahramanlarla (Ulubatlı Hasan, Seyit Çavuş,
3 Hasan Tahsin ve Ömer Halisdemir vb.) ilgili imgesel tasarımlar
çizerim.
Uzay, gökyüzü, deniz altında yaşam, kayıp uygarlık, geleceğe
4
dair planlar vb. konularda imgesel tasarımdan yararlanırım.
Futbol, jimnastik, buz pateni, voleybol, basketbol, hentbol gibi
5 sportif aktiviteler ve müsabakalarla ilgili konularda imgesel ta-
sarımlar yaparım.
İzlenen bir film, tiyatro, konser, halk dansları, bale, opera vb.
6 sanatlarla ilgili konularda imgesel tasarımlardan yararlanılması
gerektiğini bilirim.
Yöresel halk oyunları, asker uğurlama, kına gecesi, düğün vb.
7 gelenek ve göreneklerle ilgili konularda imgesel tasarım yap-
mak için çalışırım.
8 Manevi değerlerimiz ile ilgili imgesel tasarımlar yaparım.
Dürüstlük, dostluk, vefa duygusu, misafirperverlik, yardımse-
9 verlik, kahramanlık, vatan sevgisi, dayanışma vb. konularda im-
gesel tasarım yapmak için çalışırım.
Çalışmalarımda görsel sanat ögeleri ve sanatsal düzenleme il-
10
kelerini kullanırım.
Çalışmalarım Sırasında En İyi Yaptığım Şeyler ve Diğer Yorumlarım:
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................................................................
Öz, akran ve grup değerlendirme formlarının sonuçları öznel olduğundan öğrencilere bu değerlendirmelerin so-
nuçlarına göre not verilmemelidir. Uygulama formu, öğrencinin gelişimini takip etmek için arşivde saklanabilir.
155