Page 32 - ÇALGI EĞİTİMİ KEMAN 10
P. 32
erimlerini Uygulama
1.2.3. Eser Çalarken Hız T
1.2.3. Eser Çalarken Hız Terimlerini Uygulama
Teknik becerileri geliştirmek için önemli olan etüt çalışmaları, hız terimlerini uygulama becerileri
açısından da gereklidir. Hız terimleri etütlerle çalışdıktan sonra eserlerde uygulanmalıdır.
Ders İçi Çalışma
Silent Night ve Romance adlı eserleri doğru karakterde yansıtabilmek için çalışmalara başlamadan
önce metronom ile uygulamalar yapınız. Hızına alıştıktan sonra eseri yay işaretlerine dikkat ederek
çalınız.
SILENT NIGHT
Franz Grüber
Andante (Franz Grüba)
-
4
3 j j ˙ œ . ˙
Öğrenci & 4 . œ œ œ . ˙ . œ œ œ . ˙
p
3 . œ œ œ . œ œ œ ˙ œ . œ œ œ
Öğretmen & 4 J œ . ˙ œ œ J œ . ˙ œ œ ˙ œ J
.
J . J
7 j
˙ - . œ œ
œ
& . ˙ ˙ œ J œ . œ œ œ
-
˙ - . œ œ œ . œ œ œ . œ œ œ
œ
& œ b œ œ J J
J
12 j 4 -
& . ˙ ˙ œ . œ œ œ . œ œ œ . ˙ ˙ œ . œ œ œ
J
-
J
-
˙ œ . œ œ œ . œ œ œ ˙ œ . œ œ
. ˙ J . ˙ œ
& J ˙ J
19 rit. 4
. ˙ . œ j j Œ Œ
& . ˙ œ œ . œ œ œ . ˙ œ
F
. ˙ . ˙ . ˙ rit. . œ œ œ . ˙ œ
& J œ ˙ œ . ˙ œ Œ Œ
30 1. ÜNİTE