Page 139 - ÇALGI EĞİTİMİ KLARNET 10
P. 139
YÖNERGE: Bu form arkadaşınızı değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır. Ça-
lışmalarınızı en doğru yansıtan seçeneğe (X) işareti koyunuz.
AKRAN DEĞERLENDİRME FORMU
Arkadaşının
Öğrencinin Adı-Soyadı : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . DERECELER
Adı-Soyadı : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Sınıfı : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Numarası : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Sınıfı : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . her hiçbir
Numarası : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tarihi : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . zaman bazen zaman
ÖLÇÜTLER ( 3) (2) (1)
1. Üç bemollü majör ve ilgili minör dizisini iki oktav çalarım.
2. Üç bemollü majör ve ilgili minör dizilerinde iki oktavlık aralık çalışmaları
yaparım.
3. Üç bemollü majör ve ilgili minör dizisinin arpej ve kırık arpejlerini iki
oktav çalarım.
4. Öğrendiği farklı artikülasyon tekniklerini üç bemollü majör ve minör dizi-
lerin gam, arpejve kırık arpejleri üzerinde uygularım.
5. Üç bemollü dizileri içeren etütleri çalarım.
6. Üç bemollü dizileri içeren eserleri çalarım.
7. Üç diyezli majör ve ilgili minör dizisini iki oktav çalarım.
8. Üç diyezli majör ve ilgili minör dizilerinde iki oktavlık aralık çalışmaları
yaparım.
9. Üç diyezli majör ve ilgili minör dizisinin arpej ve kırık arpejlerini iki oktav
çalarım.
10. Öğrendiği farklı artikülasyon tekniklerini üç diyezli majör ve minör dizi-
lerin gam, arpejve kırık arpejleri üzerinde uygularım.
11. Üç diyezli dizileri içeren etütleri çalarım.
12. Üç diyezli dizileri içeren eserleri çalarım.
13. Üç bemollü ve üç diyezli majör dizi üzerindeki modal dizilerin isimlerini
ve derecelerini söylerim.
14. Üç bemol ve üç diyezli majör dizi üzerinde derecesi verilen modal dizi-
lerin isimlerini söylerim.
15. Üç bemollü ve üç diyezli majör dizilerin modal dizilerini çalarım.
16. Nihâvend makamına ait diziyi çaldı.
17. Nihâvend makamını seyir özelliklerine uygun olarak çalarım.
18. Nihâvend makamına ait etüt çalarım.
19. Nihâvend makamında bestelenmiş eserleri çalarım.
PUAN
NOT: Sonunda iki kez “Bazen” ya da bir kez “Hiçbir zaman” işaretlediyseniz,
başarılı bir şekilde çalışmaya devam edebilmek için arkadaşınızın bu ölçütleri
tekrar kazanması için çaba göstermelisiniz.
137