Page 76 - ÇALGI EĞİTİMİ KLARNET 10
P. 76
YÖNERGE: Bu form arkadaşınızı değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır. Çalış-
malarınızı en doğru yansıtan seçeneğe (X) işareti koyunuz.
AKRAN DEĞERLENDİRME FORMU
Arkadaşının
Öğrencinin Adı-Soyadı : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . DERECELER
Adı-Soyadı : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Sınıfı : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Sınıfı : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . her bazen hiçbir
Numarası : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Numarası : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tarihi : . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . zaman (2) zaman
ÖLÇÜTLER (3) (1)
1. Arkadaşım iki bemollü majör ve ilgili minör dizilerini iki oktav çalar.
2. Arkadaşım iki bemollü majör ve ilgili minör dizilerinde iki oktavlık aralık
çalışmaları yapar.
3. Arkadaşım iki bemollü majör ve ilgili minör dizisinin arpej ve kırık arpej
lerini iki oktav çalar.
4. Arkadaşım öğrendiği farklı artikülasyon tekniklerini iki bemollü majör ve
minör dizilerin gam, arpejve kırık arpejleri üzerinde uygular.
5. Arkadaşım iki bemollü dizileri içeren etütleri çalar.
6. Arkadaşım iki bemollü dizileri içeren eserleri çalar.
7. Arkadaşım iki diyezli majör ve ilgili minör dizilerini iki oktav çalar.
8. Arkadaşım iki diyezli majör ve ilgili minör dizilerinde iki oktavlık aralık
çalışmaları yapar.
9. Arkadaşım iki diyezli majör ve ilgili minör dizisinin arpej ve kırık arpej
lerini iki oktav çalar.
10. Arkadaşım öğrendiği farklı artikülasyon tekniklerini iki diyezli majör ve
minör dizilerin gam, arpejve kırık arpejleri üzerinde uygular.
11. Arkadaşım iki diyezli dizileri içeren etütleri çalar.
12. Arkadaşım iki diyezli dizileri içeren eserleri çalar.
13. Arkadaşım iki diyezli majör dizi üzerindeki modal dizilerin isimlerini ve
derecelerini söyler.
14. Arkadaşım iki diyezli majör dizi üzerinde derecesi verilen modal dizile-
rin isimlerini söyler.
15. Arkadaşım iki diyezli majör dizinin modal dizilerini çalar.
16. Arkadaşım kürdî makamına ait diziyi çalar.
17. Arkadaşım muhayyer-kürdî makamına ait diziyi çalar.
18. Arkadaşım kürdî ve muhayyer-kürdî makamlarını seyir özelliklerine uy-
gun olarak çalar.
19. Arkadaşım kürdî ve muhayyer-kürdî makamlarına ait etütler çalar.
20. Arkadaşım kürdî ve muhayyer-kürdî makamlarına ait eserler çalar.
PUAN
NOT: Sonunda iki kez “Bazen” ya da bir kez “Hiçbir zaman” işaretlediyseniz, ba-
şarılı bir şekilde çalışmaya devam edebilmek için arkadaşınızın bu ölçütleri tekrar
kazanması için çaba göstermelisiniz.
74