Page 107 - DRAMA ÖKK
P. 107

ÖĞRENCİ PERFORMANSI DEĞERLENDİRME FORMU



                      Bu form öğrencilerinizin drama dersi ile kazanmaları hedeflenen tutum ve davranışları ne oranda
                      edindiklerini değerlendirmek için hazırlanmıştır. Formu birinci ve ikinci dönemin sonunda olmak
                      üzere iki kez kullanmanız öğrencilerinize yönelik kazandırılması hedeflenen beceri, tutum ve dav-
                      ranışlarda bir ilerleme kaydedip-kaydetmediklerini tespit etmenizde size yardımcı olacaktır. Öğ-
                      rencilerin bireysel olarak gözlemlenmesi ve değerlendirilmesi önemlidir.
                      Formda yer alan ölçütlerde ifade edilen tutum ve davranışları öğrencilerinizin ne oranda edindik-
                      lerini ölçütlerin karşısındaki kutuya 50-100 arası puan vererek değerlendiriniz. Vermiş olduğunuz
                      puan değerlerinin toplamını ölçüt sayısına (22) bölerek öğrencinin bu formdan aldığı puanı hesap-
                      layabilirsiniz.  Bu form not verme amacıyla değil, öğrencilerin performanslarını daha ileri düzeye
                      taşımalarına yardımcı olabilecek yapıcı geri bildirim vermek için kullanılmalıdır.





                                                                                   Puan Değerleri
                                             Ölçütler
                                                                                      (50-100)
                     1. Sınıf içerisinde arkadaşlarının görüşlerini saygılı şekilde dinledi.

                    2. Kendi görüşlerini uygun şekilde ifade etti.
                    3. Sınıf içerisinde bireysel farklılıklara karşı saygılı davrandı.

                     4. Davranışlarının sorumluluğunu üstlendi.

                     5. Üretken karakter özellikleri (kararlılık, yaratıcılık gibi) sergiledi.
                     6. Yeniliklere açık bir tutum sergiledi.

                     7. Sınıf kurallarına uydu.

                     8. Yönergeleri doğru şekilde uyguladı.
                     9. Etkinliklere kendi isteği ile katıldı.

                     10. Etkinliklere aktif olarak katıldı.
                     11. Verilen görevleri zamanında yerine getirdi.

                     12. Grup çalışmalarında uyumlu davranışlar sergiledi.

                     13. Grup çalışmalarında iş birliği yaptı.
                     14. Grup çalışmalarında aktif rol üstlendi.

                     15. Grup çalışmalarında kendi üzerine düşen görevleri yerine getirdi.
                     16. Grupla eş güdüm içinde hareket etti.
                     17. Grup çalışmaları sırasında ortaya çıkan sorunların çözümünde olumlu bir tutum
                       sergiledi.
                     18. Diğer grupların doğaçlamalarını saygılı bir şekilde izledi.
                     19. Doğaçlamalarda çatışma unsurlarını ayırt etti.

                     20. Kurgu tekniklerini doğru kullandı.

                     21. Bedene dayalı etkinliklerde uygun teknikleri kullandı.
                     22. Bedene dayalı etkinliklerde kendini ifade ederken bedenini doğru şekilde kullandı.






              106
   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111