Page 103 - DRAMA ÖKK
P. 103

Öğretmen İçin Kontrol Listesi


          Ünitenin  işlenişi  sırasında  yaptığınız  çalışmalara  ilişkin  aşağıda  bir
          kontrol listesi sunulmuştur. Ünitenin işlenişi sonrasında bu çalışma-
          lardan hangilerini gerçekleştirip gerçekleştiremediğinizi “evet” ya da   6. ÜNİTE
          “hayır” kutucuklarından birini işaretleyerek belirtiniz.







                  Ders işlenişi sırasında yapılması beklenilen çalışmalar   Evet          Hayır
                 1 1   Ders  öncesinde  etkinlikler  için  gerekli  olan


                       malzemeleri temin ettim.
                 2 2   Öğrencilere bir materyalin farklı amaçlar için

                       kullanılabileceği  konusunda  uyarılarda  bu-
                 3 3   lundum.

                       Öğrencilere üç boyutlu figürleri hazırlamaları
                       için yeterli süre verdim.
                 4 4   Öğrencileri üç boyutlu figür oluştururken ya-


                       ratıcılıklarını kullanmaları için teşvik ettim.
                 5 5   Öğrencilerle beraber kurguladıkları öyküler-

                       de oluşturdukları figürleri rahatlıkla oynata-
                       bilmeleri için sahne hazırladım.
                 6 6   Prova  öncesinde  öğrencilere  figürleri  nasıl

                       oynatacakları konusunda bilgi verdim.
                 7 7   Öğrencileri kendilerini özgürce ifade etmeleri


                       konusunda teşvik ettim.
                 8 8   Bir eserden hareketle öykü kurgulama çalış-

                       malarında öğrencileri uygun sorular sorarak
                       yönlendirdim.
                 9 9   Çalışmalar sırasında olumlu geri bildirim ve-


                       rerek öğrencileri teşvik ettim.
                10
                10       Öğrencilerin drama süreci hakkındaki duy-

                         gu  ve  düşüncelerini  ifade  etmelerine  ola-
                         nak sağladım.

















              102
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108