Page 31 - ÇALGI EĞİTİMİ KLASİK KEMENÇE | 11
P. 31
KLASİK KEMENÇE 11
3. Çalışma:
≥ ≤ ≥ ≤
≤
≤
≤
≤
œ
œ
≥
œ
8 2 œ œ ≥ œ œ œ œ œ œ ≥ œ ≥ œ
& 5 4
3 2 3 4 4 3 2 2 3 3
1P 1P
≤
≤
œ
≤
7 8 ≥ œ ≥ œ œ ≥ . œ œ ≤ ≥ œ ≥ œ ≤ ≥ ≤
œ
œ
œ
œ
œ
& 5 œ œ
4 3 2 3 1 2 1
2P 1P 3P
≤
œ
œ
œ
œ
œ
13 8 ≥ œ œ ≥ œ ≤ œ ≥ œ œ ≤ ≥ . œ œ ≤ ≥ ≤ ≥ ≤
œ
œ
œ
& 5 œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ
2 3 4 3 3 4 3 2 3 2 3 2 1
1P
4. Çalışma:
≥ œ œ œ œ
8 2 ≤ œ œ œ œ
œ
& 5 4 œ œ œ œ œ œ
1 3 4 3 4 3
3P 1P
5 8 œ œ . œ œ œ œ œ œ œ
& 5 œ œ œ œ œ œ œ œ œ œ
4 3 2 3 2
3P 1P
Hastalıkların tedavisinde ilaç ne ise
ruhların iyiliği için sanat da odur. Bazen
bir yorgunluğun sonunda, bazen bir
acıdan geçerken bir şiirden bir dize, bir
romandan bir cümle okursunuz, iyi gelir.
NAZIM HİKMET RAN
30

