Page 91 - ÇALGI EĞİTİMİ KLARNET | 11
P. 91
2. ÜNİTE 2. ÜNİTE
AKRAN DEĞERLENDİRME FORMU
YÖNERGE: Bu form, arkadaşınızı değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır. Arkadaşınızın çalışma-
larını en doğru yansıtan seçeneğe (+) işareti koyunuz.
Arkadaşının
Etkinlik Adı : Adı ve Soyadı :.........................................
Uygulayanın Sınıfı :.........................................
Adı ve Soyadı :...................................
Numarası :.........................................
Tarih :.........................................
Sıra ÖLÇÜTLER EVET KISMEN HAYIR
No
1 Uşşak dörtlüsünü çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
2 Nevada buselik beşlisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
3 Uşşak dizisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.
4 Uşşak makamındaki yedi zamanlı eserleri çalabilir.
5 Uşşak makamındaki sekiz zamanlı eserleri çalabilir.
AKRAN DEĞERLENDİRME: Değerlendirme sonucunda “Hayır” cevaplarını bir kere daha gözden
geçiriniz. Öğrenme faaliyetini tekrar etmesi konusunda arkadaşınızı uyarınız. Bölüm cevaplarınız
“Evet” ise arkadaşınıza bir sonraki öğrenme faaliyetine geçmesini öneriniz.
...................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................
Not: Bu uygulamada öğrenciye not verilemez, öğrencinin gelişimini görme açısından arşivde
saklanabilir.
88 89