Page 91 - ÇALGI EĞİTİMİ KLARNET | 11
P. 91

2. ÜNİTE                                                                                                                                                                2. ÜNİTE






                                         AKRAN DEĞERLENDİRME FORMU


          YÖNERGE: Bu form, arkadaşınızı değerlendirmeniz amacıyla hazırlanmıştır. Arkadaşınızın çalışma-
          larını en doğru yansıtan seçeneğe (+) işareti koyunuz.

                                                              Arkadaşının
          Etkinlik Adı  :                                     Adı ve Soyadı :.........................................
          Uygulayanın                                         Sınıfı        :.........................................
          Adı ve Soyadı :...................................
                                                              Numarası      :.........................................
                                                              Tarih         :.........................................


           Sıra                         ÖLÇÜTLER                                 EVET     KISMEN      HAYIR
           No

            1    Uşşak dörtlüsünü çıkıcı ve inici olarak çalabilir.

            2    Nevada buselik beşlisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.


            3    Uşşak dizisini çıkıcı ve inici olarak çalabilir.

            4    Uşşak makamındaki yedi zamanlı eserleri çalabilir.

            5    Uşşak makamındaki sekiz zamanlı eserleri çalabilir.







           AKRAN DEĞERLENDİRME: Değerlendirme sonucunda “Hayır” cevaplarını bir kere daha gözden
           geçiriniz. Öğrenme faaliyetini tekrar etmesi konusunda arkadaşınızı uyarınız. Bölüm cevaplarınız
           “Evet” ise arkadaşınıza bir sonraki öğrenme faaliyetine geçmesini öneriniz.







           ...................................................................................................................................................................................
           ...................................................................................................................................................................................
           ...................................................................................................................................................................................
           ..................................................................................................................................................................................
           ...................................................................................................................................................................................
           ...................................................................................................................................................................................
           ...................................................................................................................................................................................
           ..................................................................................................................................................................................


            Not: Bu uygulamada öğrenciye not verilemez, öğrencinin gelişimini görme açısından arşivde
                    saklanabilir.












   88                                                        89
   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96